Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Szpitalna 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 6552825 , fax. 85 6552825
- Data zamieszczenia: 2016-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 8 8
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 85 6552825, fax. 85 6552825
REGON: 05065348200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsiemiatycze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I REMONT PORADNI SPECJALISTYCZNYCH PRZY UL. 11GO LISTOPADA 26 WRAZ Z FINANSOWANIEM WYKONANIA ZADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB INSTYTUCJĘ FINANSOWĄ W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WUYBUDUJ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla potrzeb przebudowy i remontu pomieszczeń poradni specjalistycznych SPZOZ zajmujących część parteru w budynku mieszkalno-usługowym zlokalizowanym przy ul. 11-Listopada 26 w Siemiatyczach, a następnie wykonanie określonych robót remontowo-budowlanych, w tym konstrukcyjnych oraz instalacyjnych na podstawie w/w projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego wraz z finansowaniem wykonania zadania przez Wykonawcę lub instytucję finansową. 2) roboty remontowo- budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują także dostawę i montaż określonych elementów wyposażenia pomieszczeń oraz urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. - użytkowym, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Finansowanie inwestycji: a) wynagrodzenie płatne będzie w 84 (słownie: osiemdziesiąt cztery) miesięcznych równych ratach, z zastrzeżeniem, że: 1) pierwsza rata płatna będzie w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym łącznie Strony sporządziły bezusterkowy protokół odbioru końcowego oraz Wykonawca. 2) kolejne raty płatne do ostatniego dnia miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu określonym zgodnie z pkt 1. b) Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp., c) wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką obowiązany będzie ponieść Zamawiający, d) raty płatne według Harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT załącznik 10, e) raty - równe, stałe i niezmienne w okresie 84 miesięcy, f) waluta rozliczenia złoty polski PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania wnosi wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Siemiatyczach 59 8092 0001 0002 2288 2000 0010 z podaniem wadium- Remont Poradni Specjalistycznych nr sprawy SP ZOZ ZP0516 (wadium powinno być wniesione najpóźniej do końcowego terminu składania ofert, a chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275); 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca powinien dopilnować aby dokument gwarancyjny spełniał poniższe wymogi: 1) miał postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji umożliwiającej wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, 2) był ważny do czasu upływu terminu związania ofertą, 3) określał beneficjenta - Zamawiającego, 4) zawierał stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę w konkretnym postępowaniu oraz że w przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji na rzecz Zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, 5) treść gwarancji winna ściśle odpowiadać przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46. ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium należy wnieść w terminie określonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsiemiatycze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26