Przetargi.pl
Przebudowa i remont kapitalny Domu Studenckiego DS-15 "Maraton" przy ul. Tokarskiego 10 w Krakowie KC-zp.272-226/18

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont kapitalny Domu Studenckiego DS-15 "Maraton" przy ul. Tokarskiego 10 w Krakowie KC-zp.272-226/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach projektowanej przebudowy zmienia się układ funkcjonalny zespołów mieszkalnych na kondygnacjach powtarzalnych z czteropokojowych dla 10 studentów z jednym zespołem sanitarnym wyposażonym: 1 kabinę prysznicową, miskę ustępową oraz dwie umywalki na 2 zespoły mieszkalne dla 8 studentów, z oddzielnymi wejściami z korytarza komunikacji ogólnej. Zespół składa się z dwóch pokoi 2 osobowych mieszkalnych, aneksu gospodarczego, węzła sanitarnego z miską ustępową, umywalką oraz kabiną prysznicową. Układ przestrzenny komunikacji ogólnej oraz pozostałych pomieszczeń piętra typowego pozostaje bez zmian. Dodatkowo na piętrze 1, 3 i 4 zaprojektowano węzeł sanitarno-gospodarczy z pralnią i suszarnią oraz pomieszczenie gospodarcze sprzątaczek. Na 2 piętrze przy klatce schodowej zaprojektowano pomieszczenie serwerowni. W parterze budynku zmieniono dotychczasowy układ pomieszczeń. Dla personelu zaprojektowano zespół socjalno-szatniowy z umywalnią oraz wc. Zaprojektowano także pomieszczenie lektorium dla 16 osób wraz z węzłami sanitarnymi ogólnodostępnymi oraz wc dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu za wiatrołapem zaprojektowano portiernię z osobnym wc portiera oraz pomieszczeniem socjalnym. Zaprojektowano dźwig osobowy w tym dla osób niepełnosprawnych obsługujący wszystkie kondygnacje budynku oraz połączenie komunikacyjne korytarza północnego z budynkiem bliźniaczego domu studenckiego nr 16. W piwnicy zachowano lokalizację pomieszczeń technicznych: wymiennikowni przyłącza wodnego, hydroforni. W związku z kompleksowym remontem wymiennikowni projektuje się całą wymiennikownię w jednym pomieszczeniu. Przy klatce schodowej w istniejącym magazynie zaprojektowano wentylatornię obsługującą nawiew powietrza do pomieszczeń. W magazynku pod biegiem klatki schodowej zaprojektowano rozdzielnię elektryczną. Pod stropem parteru w przestrzeniach technicznym projektuje się prowadzenie instalacji sanitarnych oraz wentylacyjnych obsługującej budynek. Parametry techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy: 787 m2 Powierzchnia całkowita: 3945 m2 Powierzchnia użytkowa: 3424,07 m2 Kubatura: 13431 m3 Wspólny Słownik Zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań; 45262110-5 Demontaż rusztowań; 45262120-8 Wznoszenie rusztowań; 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne; 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego; 45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej; 45262500-6 Roboty murarskie i murowe; 45262300-4 Betonowanie; 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne; 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45410000-4 Tynkowanie; 45421141-4 Instalowanie przegród; 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian; 45442100-8 Roboty malarskie; 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego; 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych; 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych; 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli; 45421151-7 Instalowanie kuchni na wymiar; 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące; 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni; 39141400-6 Kuchnie do zabudowy; 39141300-5 Szafy; 39121000-6 Biurka i stoły; 39141100-3 Regały; 39141200-4 Blaty; 39150000-8 Różne meble i wyposażenie. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu:  prac demontażowych  prac wyburzeniowych  robót tynkarskich  robót posadzkarskich  robót malarskich  montażu elementów wykończeniowych  montażu instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych  montażu instalacji i urządzeń sanitarnych  montażu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Osoby które będą wykonywać przedmiot zamówienia: a) co najmniej jedna osoba posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci wraz z pomiarami w pełnym zakresie do 1 kV na stanowisku Dozoru (D), zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA GOSPODARKI, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci tj. w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym; b) co najmniej dwie osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku Eksploatacji (E), zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA GOSPODARKI, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci tj. w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym Dopuszcza się połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 320 000,00 PLN (słownie trzysta dwadziescia tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty.2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach