Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sobków w roku 2020 - etap II

Gmina Sobków ogłasza przetarg

  • Adres: 28-305 Sobków, pl. Wolności
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 871 037 , fax. 413 871 034
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobków
    pl. Wolności 12
    28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 871 037, fax. 413 871 034
    REGON: 29101073100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sobków w roku 2020 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z przebudową i remontem dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sobków w roku 2020 – etap II w tym: I. ZADANIE Nr 1 : - Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 165 od km 0+185 do km 1+225, dł. 1040 mb, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karsy. II. ZADANIE Nr 2 : - Przebudowa drogi gminnej Nr 383006T Antoniów – Nowe Kotlice od km 0+694 do km 0+834, dł. 140 mb w m. Nowe Kotlice, polegająca na wykonaniu nawierzchni asfaltowej. III. ZADANIE Nr 3 : - Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 433 od km 0+000 do km 0+135, dł. 135 mb, w m. Lipa, polegająca na wykonaniu nawierzchni asfaltowej. IV. ZADANIE Nr 4 : - Remont drogi gminnej Nr 383009T E7-Brzeźno od km 2+955 do km 3+140, dł. 185 mb w m. Brzeźno, polegający na wymianie/naprawie nawierzchni asfaltowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 45 84930004 0080 0700 0013 0021 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy BPPID.271.6.2020 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodne z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ). 2)Oświadczenie o realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców (zał. nr 1a). 3) Wykaz osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do punktacji (zał. nr 1b). 4) Formularz oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ). 5) Kosztorys ofertowy z podziałem na poszczególne odcinki dróg. 6) Pełnomocnictwo- jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 7) Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostepnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w "Uwaga 1 pkt a) do d)". 8) oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenia wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. 9) Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie wymienionych informacji składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach