Przetargi.pl
„Projekt i pilotażowe wdrożenie serwisu i aplikacji mobilnej z wykorzystaniem crowdsourcingu, umożliwiającej pozyskiwanie danych zgłaszanych przez mieszkańców” w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego”

Gmina Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3676417, , fax. 41 3442763
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
    Rynek 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3676417, , fax. 41 3442763
    REGON: 29100934300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Projekt i pilotażowe wdrożenie serwisu i aplikacji mobilnej z wykorzystaniem crowdsourcingu, umożliwiającej pozyskiwanie danych zgłaszanych przez mieszkańców” w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest projekt i pilotażowe wdrożenie serwisu i aplikacji mobilnej z wykorzystaniem crowdsourcingu, umożliwiającej pozyskiwanie danych zgłaszanych przez mieszkańców” w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego” współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Umowa o dotację nr DPT/BDG-II/POPT/147/19. Zamówienie będzie polegało na: 1) wykonaniu systemu informatycznego, zwanego dalej „Systemem”, składającego się z serwisu internetowego (zwanego dalej „Serwisem”) oraz aplikacji mobilnej (zwanej dalej „Aplikacją”), 2) wdrożeniu i instalacji tego Systemu, 3) przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników Zamawiającego, zwanego dalej „Szkoleniem”, którego przedmiotem będzie obsługa, użytkowanie i administrowanie Systemem, 4) administrowaniu i utrzymaniu tego Systemu przez czas wskazany w treści wzoru Umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie podzielne jest na 3 etapy. Etapy I, II i III odpowiadają odpowiednio działaniom projektowym II.5.8 poz. 13, II.5.8 poz. 14 oraz II.5.12 poz. 38 opisanym we wniosku o dofinasowanie oraz Szczegółowym Budżecie Projektu będącym załącznikiem nr 1 do Umowy o dofinasowanie. Etap I – Wykonanie Systemu Działanie projektowe nr II.5.8 poz. 13. Etap I będzie polegał na: a) przygotowanie projektu graficzno – funkcjonalnego Systemu, zwanego dalej „Projektem Graficznym”, a po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, wykonanie na tej podstawie Serwisu i Aplikacji oraz innych materiałów udostępnionych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym instrukcji obsługi Systemu oraz opisu funkcjonalności oprogramowania (zwanych Elementami Systemu); b) udzielenie Zamawiającemu niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie, bezterminowej licencji na korzystanie z Systemu; Etap II - Wdrożenie Systemu i Szkolenie: Działanie projektowe nr II.5.8 poz. 14. Etap II będzie polegał na: a) wdrożeniu i instalacji Systemu na serwerze Wykonawcy; b) przeprowadzeniu szkoleń z obsługi Systemu dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, w tym administratorów, którego przedmiotem będzie obsługa, użytkowanie i administrowanie Systemu; c) świadczeniu asysty stanowiskowej (łącznie 16 godzin), która obejmuje pomoc pracownikom Zamawiającego z zakresu obsługi Systemu bezpośrednio na stanowisku pracy. Etap III – Usługa hostingu: Działanie projektowe nr II.5.12 poz. 38. Etap III będzie polegał na utrzymywaniu zakupionego Systemu na serwerach Wykonawcy oraz świadczeniu wsparcia technicznego dla dostarczonego przez czas wskazany w Umowie, polegający w szczególności na udzieleniu pomocy technicznej na poziomie administracyjnym dla użytkowników Systemu oraz usuwaniu błędów Systemu związanych z jego funkcjonowaniem i bezpieczeństwem danych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) wraz z zakresem i tłem projektu zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowić będzie również załącznik nr 1 do umowy. 3. Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2. zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach