Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
- Data zamieszczenia: 2017-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
REGON: 291019005 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowego serwisu internetowego UMWŚ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie serwisu internetowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach (Aplikacji) w oparciu o przygotowaną koncepcję i projekt graficzny, migracja danych z obecnego serwisu internetowego UMWŚ oraz świadczenie usługi Asysty technicznej, Obsługi technicznej i zobowiązań wynikających z gwarancji i rękojmi. 2. Aplikacja ma zastąpić obecny serwis internetowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach dostępny pod adres www.sejmik.kielce.pl. 3. Zamówienie realizowane będzie w czterech etapach: 1) Etap I. przygotowanie i akceptacja harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia 2) Etap II. Przygotowanie koncepcji i projektu graficznego Aplikacji 3) Etap III. Wykonanie i wdrożenie Aplikacji 4) Etap IV. Migracja danych z obecnego serwisu internetowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach 5) Etap V. Testowanie, odbiór Aplikacji oraz szkolenia pracowników Zamawiającego 6) Etap VI. Świadczenie gwarancji, rękojmi, Asysty technicznej (przez okres jednego roku – 4 kwartały) i Obsługi technicznej (maks. 1000 roboczogodzin) 4. Zamawiający przewiduje zastosowanie „prawa opcji”, które obejmuje możliwość przedłużenia Asysty technicznej na kolejne 3 lata, przy czym zakres ten jest zakresem maksymalnym, co oznacza, że zamawiający korzystając z prawa opcji może przedłużyć Asystę techniczną o okres krótszy niż określony jako maksymalny. 5. Skorzystanie przez zamawiającego z „prawa opcji” jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli zamawiający wyrazi wolę skorzystania z przysługującego mu prawa opcji. 6. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia wynikającego z opcji odbędzie się na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, po cenach jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w „Formularzu oferty”. Zamawiający poinformuje wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji oraz o jego zakresie przed upływem trwającego okresu trwania Asysty technicznej. 7. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ) wraz z opisem każdego etapu zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt i pilotażowe wdrożenie serwisu i aplikacji mobilnej z wykorzystaniem crowdsourcingu, umożliwiającej pozyskiwanie danych zgłaszanych przez mieszkańców w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego”
Dodano: 2021-01-13 - „Projekt i pilotażowe wdrożenie serwisu i aplikacji mobilnej z wykorzystaniem crowdsourcingu, umożliwiającej pozyskiwanie danych zgłaszanych przez mieszkańców” w ramach projektu „System monitorowania miasta inteligentnego w ramach audytu miejskiego”
Dodano: 2020-09-29