Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Bochnia – etap II

Gmina Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 146 119 922
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 26
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 6123361 w. 26, fax. 146 119 922
    REGON: 53217400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Bochnia – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Bochnia – etap II w miejscowościach: Zadanie nr 1. Remont drogi wewnętrznej stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 612 w miejscowości Buczyna. Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 128 w miejscowości Buczyna Zadanie nr 3. Remont drogi wewnętrznej stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 215 w miejscowości Dąbrowica i 128 w miejscowości Buczyna. Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 194/5, 194/8 w miejscowości Pogwizdów. Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 260 w miejscowości Damienice. Zadanie nr 6. Przebudowa drogi gminnej stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 425 w miejscowości Proszówki. Zadanie nr 7. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 100 w miejscowości Stradomka w zakresie uregulowania odwodnienia wód opadowych. Zadanie nr 8. Kanalizacja deszczowa w ciągu drogi gminnej nr 581104K w miejscowości Siedlec. Prace w pobliżu sieci uzbrojenia terenu należy prowadzić pod nadzorem ich zarządców tj: PSG sp. z o.o. w Krakowie, oraz Tauron Dystrybucja S.A. w Tarnowie - zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach stanowiących załączniki do SWIZ. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych dróg określony jest na podstawie załączonych przedmiarów i specyfikacji technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości Dla CZĘŚCI nr 1 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), Dla CZĘŚCI nr 2 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. z adnotacją: Wadium – na zadanie „Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Bochnia – etap II”. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 27 8589 0006 0260 0110 0001 0004 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 1. w sekretariacie, pok. nr 11. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Kosztorysy ofertowe uproszczone dla danej CZĘŚCI złożony w oryginale na podstawie załączonego przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach