Gmina Nowy Targ ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2662632 , fax. 018 2662152
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Targ
ul. Bulwarowa 9 9
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 2662632, fax. 018 2662152
REGON: 00065294900019 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowytarg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Obidowa wraz z rozbudową o salę gimnastyczną oraz realizacją infrastruktury towarzyszącej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i nadbudowa Szkoły Podstawowej (parametry obiektu po wykonaniu: Kubatura: 2671.5m3, Pow. zabud. 334.5m2, Pow. użytkowa: 494m2) wraz z rozbudową o salę gimnastyczną (parametry obiektu po wykonaniu wraz z łącznikiem: Kubatura: 3366m3, Pow. zabud. 472m2, Pow. użytkowa: 414.7m2). W zakres prac wchodzą roboty instalacyjne wod-kan, c.o., wentylacja, inst. elektryczne, niwelacja terenu, drogi, parkingi, chodniki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50000,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Złożenie wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wg wzoru, 5. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków (wg pkt 19 SIWZ), 6. Złożenie parafowanego przez wykonawcę projektu umowy, 7. Potwierdzenie wniesienia wadium
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowytarg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 18, realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Tarnowie - etap II
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachowego, na budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie - postępowanie drugie
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Limanowa (2)
Dodano: 2016-07-01 - Wymiana pokrycia dachowego, na budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie
Dodano: 2016-06-15 - Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej oraz wykonanie częściowej termomodernizacji kominów i ścian wraz z wymianą okien w części dachowej na budynku Szkoły Podstawowej w Szczucinie
Dodano: 2016-05-16 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ponicach (dobudowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem oraz przedszkola dwuoddziałowego)
Dodano: 2016-05-10 - Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej oraz wykonanie częściowej termomodernizacji kominów i ścian wraz z wymianą okien w części dachowej na budynku Szkoły Podstawowej w Szczucinie
Dodano: 2016-04-22 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Tarnowie.
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa dachu z wymianą elementów konstrukcyjnych na budynku Gimnazjum na działce Nr 333/1 w m. Szczucin
Dodano: 2016-04-15