Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Bibicach w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-087 Zielonki, ul. Galicyjska 17
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 285 04 90 , fax. 012 285 04 90 wew.102
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach
    ul. Galicyjska 17 17
    32-087 Zielonki, woj. małopolskie
    tel. 012 285 04 90, fax. 012 285 04 90 wew.102
    REGON: 35794681200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Bibicach w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia na trasie: Bosutów, Batowice, Dziekanowice, Boleń, Bibice z ul. Kwiaty Polne, ul. Graniczna, ul. Królewska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmującym swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. złożą w ofercie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 niniejszej SIWZ. Nie złożenie przez Wykonawcę wskazanego dokumentu, bądź złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie i dokumenty wg formuły spełnia bądź nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1.Parafowany wzór umowy (każda strona). 2.Oferta cenowa Wykonawcy - załącznik nr 1. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające jednocześnie, że profil działania odpowiada profilowi usługi objętej przetargiem - załącznik nr 2. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 - załącznik nr 3. 5.Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Krajowym Transporcie Drogowym Osób - załącznik nr 4. 6.Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - załącznik nr 5. 7.Zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów w krajowym transporcie drogowym osób lub oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu zezwolenie zostanie dostarczone przed podpisaniem umowy - załącznik nr 6. Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ponadto należy je ułożyć w podanej kolejności, z podaniem numeru załącznika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach