Przetargi.pl
„Przebudowa i nadbudowa budynku OSP Bodzentyn i Centrum Kultury w Bodzentynie wraz z instalacjami wewnętrznymi”.

Związek Gmin Gór Świętokrzyskich ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 302 50 94 w. 209 , fax. 41 302 61 07
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 302 50 94 w. 209, fax. 41 302 61 07
    REGON: 29087713200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i nadbudowa budynku OSP Bodzentyn i Centrum Kultury w Bodzentynie wraz z instalacjami wewnętrznymi”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i nadbudowie budynku OSP Bodzentyn i Centrum Kultury w Bodzentynie z instalacjami wewnętrznymi na działkach nr 1781(części), 1782, 1783 (części) obręb geodezyjny Bodzentyn gmina Bodzentyn. 1.1. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) prace budowlane realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia będą polegały na rozbudowie i przebudowie istniejącego trójkondygnacyjnego (z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczonego), budynku OSP Bodzentyn, na funkcję usługową. Planowana inwestycja ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie istniejącej jednostki OSP oraz projektowanego Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i Turystyki. W ramach prac planuje się wyburzenie istniejących schodów, stropów i część ścian kolankowych na poddaszu nieużytkowym, oraz wykonanie nowej klatki schodowej i windy dla osób niepełnosprawnych łączącej wszystkie kondygnacje i zespołu pomieszczeń funkcjonalnych, sanitarnych i towarzyszących niezbędnych dla planowanej funkcji. Głównym elementem przebudowy jest wykonanie nowej geometrii dachu pozwalającej wykorzystać uzyskaną w ten sposób powiększoną kubaturę budynku na potrzeby sali konferencyjno-artystycznej dla 120 osób. Dodatkowo w ramach inwestycji przewidziano wykonanie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych i elektrycznych oraz teletechnicznych oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku i zmianę ukształtowania nawierzchni przejazdu zapewniając dostęp osobom niepełnosprawnym. Nie przewiduje się ingerencji w istniejące przyłącza i instalacje w terenie. b) powierzchnia działki na której będzie ralizowana inwestycja wynosi 201m2, powierzchnia zabudowy istniejącego budynku wynosi 201m2 w tym powierzchnia przejazdu 53,22m2. Budynek jest częścią zabudowy pierzejowej zlokalizowanej przy ul. Rynek Górny 11. Od strony zachodniej graniczy przejazdem z budynkiem szkolnym na działce nr 1781, od strony wschodniej graniczy z budynkiem Miejsko Gminnej Biblioteki Publicznej na działce 1783,od strony północnej graniczy z działką nr 1785 - dziedzińcem szkolnym. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, poprzez istniejący zjazd z ul. Rynek Górny. Obsługa komunikacyjna (piesza i kołowa) planowanego zamierzenia planowana jest z istniejacego zjazdu. Teren jest płaski, z nieznacznym spadkiem, ok 05m w kierunku północnym, bez nawierzchni biologicznie czynneji.Teren nie jest ogrodzony. Budynek usytuowany jest równolegle do drogi publicznej bezpośrednio w lini rozgraniczającej drogę, wpisujac się tym w uporzadkowaną linie zabudowy budynków sąsiednich. Budynek zbudowany został w technologii tradycyjnej i zwieńczony jest dachem dwuspadowym z kalenicą równoległą do granicy frontowej działki nr ewid. 1872. Na obszarze przedsięwzięcia oraz w jego najbliższym sąsiedztwie zlokalizowane jest następujące uzbrojenie terenu: - sieć elektroenergetyczna doziemna z przyłączami, - oświetlenie drogowe, - sieć wodociągowa wraz z przyłączami, - sieć telekomunikacyjna wraz z przyłączami, - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, - sieć kanalizacji deszczowej, - drogi, - utwardzony plac z kontenerami na śmieci. 1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem zawartym w: a) dokumentacji projektowej b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu niezależnie od tego, czy wynikają wprost z powyższych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 91 8493 0004 0090 0907 8155 0022 przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego). 4. Wadium w pozostałych formach w formie oryginału – składa się w siedzibie Zamawiającego (budynek UG Bieliny, parter.) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Uwaga!: Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości skutkuje odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach