Przetargi.pl
Przebudowa i nadbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kozielicach

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    Zwycięstwa 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.BIP.GOLCZEWO.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i nadbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kozielicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i nadbudowie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej (cyt. dalej OSP) w Kozielicach. Przedmiotowy budynek znajduje się na działce nr 119/2, obręb Kozielice w m. Kozielice, gm. Golczewo. Istniejący budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, o funkcji gospodarczo-garażowej. Zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe; b) roboty ziemne; c) roboty fundamentowe; d) wykonanie uziomu fundamentowego; e) warstwy podposadzkowe; f) konstrukcja żelbetowa; g) roboty murowe; h) stolarka i ślusarka; i) wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu. 2. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża budowlana) oraz przedmiarem robót w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3. Wszelkie szczegóły dotyczące wykonania zawarte są w załączniku nr 6, 7 i 8 do SIWZ (przedmiar robót, projekt budowlany branży budowlanej i STWiORB). 4. Przedmiot zamówienia określony wg Wspólnego Słownika Zamówień kodami CPV: 45000000-7, 45200000-9, 45100000-8. 5. Zamawiający określił termin wizji lokalnej na dzień 03.10.2019 r., na godz. 12:00. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy. Chęć uczestnictwa należy zgłosić telefonicznie pod nr 91 32 25 138 lub mailowo na adres: a.lisiczko@golczewo.pl. Wizja odbędzie się pod warunkiem zgłoszenia się chętnych. 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy - Kodeks pracy. Zatrudnienie dotyczy osoby, która będzie wykonywała roboty ogólnobudowlane. Ww. obowiązek nie dotyczy oferty osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia ww. prac oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych prac na rzecz spółki. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni ww. osoby na okres wymagany do realizacji prac. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem zadania, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Zamawiający może na każdym etapie realizacji zamówienia dokonać czynności sprawdzających wywiązywanie się w ww. obowiązku. 7. Roboty budowlane należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką budowlaną. 8. Zamawiający informuje, iż uzyskał stosowne pozwolenia do wykonywanych prac oraz, że rozpoczęcie robót budowlanych może odbyć się w dniu zawarcia umowy między stronami. Gmina otrzymała decyzję o pozwoleniu na budowę nr 431/2019. Dla niniejszej inwestycji pobrano również dziennik budowy, który zostanie przekazany Wykonawcy podczas przekazania placu budowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania osoby skierowanej do pełnienia funkcji kierownika budowy i przekazania danych oraz kserokopii uprawień zawodowych upoważniających do pełnienia ww. funkcji. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Ww. zamówienie obejmuje: wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnych oraz prac wykończeniowych oraz innych robót wymaganych do otrzymania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego budynku. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. 14. Wykonawca, który powołuje się na materiały lub rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że zapewniają one uzyskanie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 15. Wykonanie uziomu fundamentowego zgodnie z ustaleniami z inspektorem nadzoru. 16. Zakup materiału określonego w poz. 1.8.3. przedmiaru robót – brama garażowa zewnętrzna, wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. 17. Zamawiający rezygnuje z wykonania poz. 1. 8. 5. z dołączonego przedmiaru robót. 18. Wszelkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia musza być fabrycznie nowe, posiadać wymagane przepisami atesty i normy dopuszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł, w formie i na zasadach określonych w art. 45 ust. 6-8 ustawy Pzp. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy : 88 9376 1011 2004 0004 0934 0005, do terminu składania ofert. Terminem wpłaty wadium jest uznanie na rachunku bankowym zamawiającego ww. kwoty. Na poleceniu przelewu należy dokonać następującej adnotacji: „Wadium do postępowania nr ZZF.271.6.2019”. 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty. 4. Wadium musi zabezpieczać ofertę do dnia ważności ofert, tj. 30 dni licząc od terminu składania ofert. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium odbędzie się na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach