Przetargi.pl
Kompensacja pola magnetycznego celem poprawienia jakości pracy mikroskopu elektronowego

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 449 4916, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 449 4916, , fax. -
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompensacja pola magnetycznego celem poprawienia jakości pracy mikroskopu elektronowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na poprawieniu jakości pracy mikroskopu elektronowego Hitachi SU 8020 będącego w posiadaniu Zamawiającego poprzez redukcję zmian pola magnetycznego otoczenia do co najmniej poniższych minimalnych wartości parametrów: - zakres natężenia stałego pola magnetycznego otoczenia: +/-2000mG (+/-200µT) - pasmo: DC do 5000Hz, - reakcja na zamianę pola magnetycznego: w granicach 100µs, - dryft krótkookresowy: +/-0,1mG (+/-10nT) w ciągu 2 godzin od uruchomienia, - maksymalny dryft krótkookresowy: +/-0,5mG (+/-50nT) w ciągu 2 godzin od uruchomienia, - dryft długookresowy (przy stałej temperaturze otoczenia): +/-20µG (+/-2nT), - poziom szumów: 7µG (0,7nT) RMS (0 - 10kHz), - stopień redukcji pola magnetycznego dla pola zmiennego periodycznego 50 Hz: wartość pola po korekcji nie większa niż 25 nT lub 50-krotne zmniejszenie wartości międzyszczytowej, - stopień redukcji pola magnetycznego dla pola nieperiodycznego, wolnozmiennego: wartość pola po korekcji nie większa niż 25 nT lub 300 - krotne zmniejszenie wartości międzyszczytowej, - maksymalne natężenie 3-osiowego generowanego pola magnetycznego: +/-180mG, w tym zapewnienie: - automatycznej regulacji układu, oraz zerowanie w ciągu ok 1 sekundy 3 osiowego ortogonalnego czujnika, jednoczesne wyświetlanie wartości natężenia pola DC i AC (periodycznych i nieperiodycznych), wybór jednostki natężenia pola: Gauss lub Tesla. Efektem wykonanej usługi ma być zapewnienie poprawnego działania mikroskopu elektronowego także w godzinach szczytu komunikacyjnego w dniu roboczym tj. w godzinach 14-16. Jakość wykonywanych zdjęć przy powiększeniu 300 000 X przy napięciu 20 KV w ww. godzinach szczytu powinna być tożsama z jakością zdjęć wykonanych w godzinach 24.00-2.00. 2. Miejscem wykonania usługi jest Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska ZUT ul. Pułaskiego 10 w Szczecinie, laboratorium 013 (miejsce użytkowania mikroskopu Hitachi SU 8020). Pomieszczenie posiada wymiary: 6,8 m x 12,0 , wysokość 2,7 m. 3. W zakres usługi, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum: 1) sprawdzenie poprawności funkcjonowania mikroskopu w godzinach 14-16 (godzinach szczytu komunikacyjnego) w dniu roboczym, przy wykorzystaniu wzorca: wyspy złota na węglu, w Miejscu Wykonania Usługi. 2) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Wykonaną usługę, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty wykonania usługi. 3) Wydanie Zamawiającemu: a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty), b) Instrukcji do korzystania i poprawnej eksploatacji (w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji) mikroskopu po wykonaniu usługi, w wersji papierowej i elektronicznej w języku polskim lub języka angielskim, c) Inne dokumenty, jeżeli są niezbędne do korzystania z mikroskopu lub zostały wymienione we Wzorze Umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu na etapie odbioru Wykonaniu Usługi. 4. W zakres niniejszego zamówienia (usługi) wchodzą również świadczenia wykonywane po ukończeniu Usługi, związane z udzieloną gwarancją oraz odpowiedzialnością z tytułu rękojmi za wady. 5. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy oraz obowiązki Wykonawcy, w tym świadczenia składające się na wskazany w ust. 4 zakres Usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zawierają postanowienia Wzoru Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50412000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który, stosownie do uprawnienia wskazanego w sekcji III.1.3), w dokumentach składanych wraz z ofertą wskazał, iż polega na zdolnościach PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu określonego w sekcji III.1.3), obowiązany będzie również przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dowód/dowody, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego PODMIOTU TRZECIEGO, w szczególności zobowiązanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Z przedstawionych dowodów powinno w szczególności jednoznacznie wynikać, że dany PODMIOT TRZECI zrealizuje niniejsze zamówienie w zakresie minimum wymaganym dla niego zgodnie z sekcją III.1.3) jako podwykonawca Wykonawcy. Przedkładane Zamawiającemu - w wykonaniu postanowień powyższych niniejszego ustępu dokumenty powinny uwzględniać, iż oczekiwanym przez Zamawiającego celem ich przedłożenia jest wykazanie (udowodnienie), że Wykonawca ten na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia będzie miał zagwarantowany rzeczywisty (realny) dostęp do posiadanych przez PODMIOT TRZECI zasobów (zdolności) oraz, że zdolności te, poprzez zaangażowanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do realizacji Umowy o zamówienie z niniejszego przetargu w sposób i w zakresie dla niego wymaganym w sekcji III.1.3) ust. 2 pkt 1) umożliwią Wykonawcy należyte wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku zaś warunku określonego w sekcji III.1.3) ust. 2 pkt 2) – z przedstawionych dowodów powinna w szczególności wynikać podstawa dysponowania osobą/osobami (np. stosowana umowa między PODMIOTEM TRZECIM a osobą/osobami wymaganymi zgodnie z sekcją III.1.3) lub oświadczenie PODMIOTU TRZECIEGO zawierające zapewnienie, że osoba/osoby te pozostają w zasobach kadrowych danego PODMIOTU TRZECIEGO na podstawie zawartej między nimi umowy ze wskazaniem jej rodzaju i okresu obowiązywania oraz zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do jego uczestniczenia w realizacji niniejszego zamówienia minimum poprzez oddelegowanie stanowiących jego zasób kadrowy osób/osoby wymaganych na podstawie sekcji III.1.3) do dyspozycji Wykonawcy, tak że Wykonawca będzie mógł skierować tą osobę/osoby do wykonania czynności w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną