Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja ujęcia wody w Czarnej Białostockiej - ZADANIE IV, realizowanego w ramach projektu pn. Przebudowa ujęcia wody w Czarnej Białostockiej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, położonych w aglomeracji Czarna Białostocka.

Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Józefa Piłsudskiego 62
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7101719 , fax. 85 7101719
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o.
    ul. Józefa Piłsudskiego 62 62
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 85 7101719, fax. 85 7101719
    REGON: 05223407400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkomunalne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja ujęcia wody w Czarnej Białostockiej - ZADANIE IV, realizowanego w ramach projektu pn. Przebudowa ujęcia wody w Czarnej Białostockiej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, położonych w aglomeracji Czarna Białostocka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmuje w szczególności: 1) Przebudowa hali stacji uzdatniania wody z dostosowaniem do nowych urządzeń i nowej instalacji uzdatniania wody, docieplenie całego budynku, demontaż starego wyposażenia hali, 2) Przebudowa sieci i instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, 3) Montaż urządzeń technologicznych (w tym m. in. 2 szt. zbiorników filtracyjnych I stopnia - odżelazianie i 2 szt. zbiorników filtracyjnych II stopnia - odmanganianie, zbiorniki o śr. 290 cm; pompowni II stopnia z funkcją regulacji obrotów pomp i utrzymywania ciśnienia wody na stałym poziomie), 4) Montaż instalacji technologicznych, 5) Roboty elektryczne oraz AKPiA. 1.2. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zmawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty mogą być opiniowane przez autora dokumentacji projektowej. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3 Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty w których zostały zamontowane oraz rok realizacji) przez okres nie krótszy niż 3 lata. 1.4. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. 1.5.Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane oraz na zamontowane urządzenia i materiały gwarancji na okres minimum 60-miesięcy. 1.6. Zamawiający wymaga wykonania robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. 1.7.Uzyskanie efektu technologicznego tj. wydajności stacji min. 200 m3/h i podanie do sieci wody o jakości odpowiadającej wymogom Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 29.03.2007 r. w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 75.000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych), w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego , numer konta 41 1020 1332 0000 1102 0216 8037 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Kopię przelewu bankowego potwierdzającego wniesienia wadium przetargowego należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli wadium przetargowe zastaje wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, kopie dokumentów stwierdzających wniesienie wadium winne zostać dołączone do składanej oferty, natomiast oryginał złożony w siedzibie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkomunalne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach