Przetargi.pl
„Przebudowa i modernizacja istniejącego budynku „Górnik” zlokalizowanego przy ul. Głównej 22 w Sokołowsku – wielobranżowa dokumentacja projektowa”

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
  • Data zamieszczenia: 2020-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
    ul. Parkowa 3
    58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
    tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
    REGON: 89031444000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i modernizacja istniejącego budynku „Górnik” zlokalizowanego przy ul. Głównej 22 w Sokołowsku – wielobranżowa dokumentacja projektowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Ogólny opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji wizualizacji budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, a następnie na jej podstawie sporządzenie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i modernizacja istniejącego budynku „Górnik” zlokalizowanego przy ul. Głównej 22 w Sokołowsku” (pozwalającej na przystosowanie przedmiotowego obiektu do użyteczności publicznej), wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 1.OBSZAR OBJĘTY ZAMÓWIENIEM: Nieruchomość „Górnik” położona na terenie działki nr 26/3 o powierzchni 7.490m2 (księga wieczysta SW1W/00052635/8), przy ul. Głównej 22 w Sokołowsku w województwie dolnośląskim. Dojazd drogą asfaltową. Budynek stanowi samodzielny obiekt, posiada podłączenie do sieci wodno-kanalizacyjnej. Obszar jest pod ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2. INFORMACJE OGÓLNE: Oznaczenie/ określenie budynku GÓRNIK: Rok budowy1905. Powierzchnia użytkowa /m²/ 725,2 Powierzchnia zabudowy /m²/ 336,0 Kubatura /m³/ 44 416,0 Liczba kondygnacji 3. Opis stanu istniejącego: pokrycie dachu: blachodachówka powlekana na drewnianej więźbie dachowej; stolarka okienna: stara drewniana, częściowo wymieniona (przywrócenie do stanu pierwotnego podziału otworu okiennego korytarza na parterze do podziału na wyższych kondygnacjach); drzwiowa: drewniana; balkony: drewniane; elewacja: z tynku wraz okładzinami kamiennymi z piaskowca; instalacje: wodna stalowa, kanalizacyjna żeliwna, c.o. stalowa z kotłowni olejowej wraz z osprzętem żeliwnym , wentylacja grawitacyjna w murowanych kanałach kominowych, WLZ, elektryczna aluminiowa, hydrantowa, odgromowa. 3. SZCZEGÓŁOWY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot umowy został podzielony na następujące Etapy: 1.1 Etap I – sporządzenie koncepcji wizualizacji budynku i zagospodarowanie terenu 1.2 Etap II – sporządzenie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej-projekt budowlano-wykonawczy, dla istniejącego budynku „Górnik” zlokalizowanego przy ul. Głównej 22 w Sokołowsku wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego, na podstawie odrębnego pisemnego pełnomocnictwa, prawomocnego pozwolenia na budowę wraz ze wszelkimi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami w tym uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków 1.3 Etap III – pełnienie Nadzoru autorskiego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Etap I – sporządzenie koncepcji wizualizacji budynku i zagospodarowaniem terenu powinno zawierać: 2.1.1 koncepcja powinna przedstawiać wizualizację istniejącego budynku „Górnik”, pomieszczeń wraz z zagospodarowaniem terenu powinna z uwzględnieniem poniższych dokumentacji i informacji w nich zawartych : a) koncepcja rozbudowy budynku opracowanej przez Architekta Pana Marka Kocana (załącznik nr 7); b) opracowanej dokumentacji projektowej pn.: „Budowa szybu windowego dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku „Górnik” w Sokołowsku ul. Głowna 22” – projekt budowlano-wykonawczy (załącznik nr 8). 2.1.2 Koncepcja powinna zawierać: a) inwentaryzację istniejącego budynku „Górnik”; b) opis standardów wykończenia w tym koncepcji aranżacji wnętrz; c) rozkładu pomieszczeń w budynku z uwzględnieniem zmiany sposobu użytkowania istniejącej przestrzeni budynku na pokoje jeno-, dwuosobowe lub studio z węzłem sanitarnym na następujących kondygnacjach: parteru, I piętra i II pietra, d) wykorzystanie przestrzeni parteru przy wejściu głównym do obiektu na hall z recepcją, e) propozycje materiałów wykończeniowych i wyposażenia pomieszczeń wspólnych (sala konferencyjna, jadalnia, sala dydaktyczno-multimedialna). 2.1.3 Zamawiający informuje, że: a) pomieszczenia na parterze w części dobudowanej (zaznaczonej na rysunku stanowiącego załącznik nr 9) przeznacza się na strefę aktywnego wypoczynku, oraz pomieszczenia niezbędne do porcjowania dostarczonych posiłków, b) pomieszczenie na I piętrze (zaznaczone na rysunku stanowiącego załącznik nr 7 – Zamawiający nie posiada rzutu pomieszczeń dla I piętra, jednakże obrys I piętra jest taki sam jak dla parteru lecz inny podział pomieszczeń) przeznacza się jako wielofunkcyjne, np. jadalnia, sala konferencyjna, sala dydaktyczno-multimedialna. 2.1.4 wykonanie inwentaryzacji istniejącego budynku „Górnik”, 2.1.5 opracowanie uzgodnionej z Zamawiającym i zaakceptowanej pisemnie przez Zamawiającego koncepcji potwierdzonej bezusterkowym protokołem odbioru. 2.2 Etap II – Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego dla istniejącego budynku „Górnik” zlokalizowanego przy ul. Głównej 22 w Sokołowsku wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego, na podstawie odrębnego pisemnego pełnomocnictwa, prawomocnego pozwolenia na budowę wraz ze wszelkimi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami, w tym pozytywną opinią uzyskaną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 2.2.1 wielobranżowa dokumentacja budowlano-wykonawcza powinna zawierać następujące opracowania: a) projekt architektoniczno-konstrukcyjny, b) dokumentację w zakresie termomodernizacji całego budynku Górnik, c) projekt wymiany pokrycia dachowego, d) projekt wszystkich instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budynku, tj.: • wodno-kanalizacyjna, wentylacja, c.o., c.w.u., elektryczna (wraz z przygotowaniem miejsca do umieszczenia agregatu), elektryczna, elektryczna niskoprądowa (przygotowanie głównych kanałów/szachtów pod rozprowadzenie instalacji niskoprądowej), odgromowa, e) wymagania dotyczące naprawy istniejących drewnianych balkonów, f) specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, g) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, h) przedmiary robót wraz ze szczegółowym kosztorysem inwestorskim, dla każdej branży osobno, branż wraz z opisem przyjętych założeń. 2.2.2 Wykonawca na podstawie uzyskanego przez Zamawiającego stosownego pełnomocnictwa, uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane prawem, wszelkie niezbędne decyzje, opinie, uzgodnienia pozwalające na uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę niezbędnych do realizacji robót budowlanych. 2.2.3 Zakres ilościowy zamówienia: a) Koncepcja – 2 egz. b) Projekt architektoniczno – konstrukcyjny – 3 egz. c) Projekt termomodernizacji budynku – 3 egz. d) Projekt budowlano – wykonawczy – 3 egz. e) Opracowanie charakterystyki energetycznej budynku – 3 egz. f) Przedmiary robót – po 3 egz. dla każdej branży g) Kosztorys inwestorski – 3 egz. dla każdej branży h) Specyfikacje techniczne (wielobranżowe) – 3 egz. i) Zbiorczy formularz do wyceny – 1 egz. j) Wersja elektroniczna dokumentacji na płycie CD – 2 egz. Całość dokumentacji projektowej należy załączyć również na nośniku elektronicznym (CD – 2 egz.) w formacie: doc., xls., pdf., dwg. Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych, zdjęć powinna umożliwić odczytanie wszystkich detali i cech oraz nie powinna przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być tożsama z formą cyfrową dokumentacji projektowej. Powyższe ilości egzemplarzy dotyczą wyłącznie tych, które zostaną przekazane Zamawiającemu , nie wliczając ilości egzemplarzy zostawionych w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej. 2.3 Etap III – pełnienie Nadzoru autorskiego 2.3.1 Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia czynności nadzoru autorskiego w trakcie: a) prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych, które będzie realizowane w 2020/2021 r. na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej, • wsparcie przy planowaniu i określeniu czasu niezbędnego do wykonania robót w ramach zadania inwestycyjnego, • udzielanie niezbędnych wyjaśnień do opracowanej Dokumentacji projektowej w terminach wymaganych przepisami prawa umożliwiających wywiązanie się Zamawiającego z jego zobowiązań wynikających z ustawy Pzp, • udzielanie wyjaśnień dotyczących treści ewentualnych pytań zadanych przez oferentów a także konsultowanie odpowiedzi na te pytania w trakcie postępowania przetargowego, • przygotowanie niezbędnych wyjaśnień dla Zamawiającego w sprawie dokumentacji ofertowej złożonej przez oferentów, • przygotowanie, w przypadku konieczności, modyfikacji elementów Dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, jako załącznik do SIWZ, • dwukrotna aktualizacja kosztorysu i przedmiaru robót. b) w trakcie trwania prac budowlanych, które będą realizowane w latach 2021/2023, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, do ich ukończenia i odbioru robót budowlanych (potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru robót budowlanych), tj.: zakres nadzoru autorskiego na tym etapie będzie obejmował obowiązki projektanta wynikające z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz wykonywanie innych czynności zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego niezbędnych do pełnej i prawidłowej realizacji inwestycji, w szczególności: • udzielanie niezbędnych wyjaśnień w terminie do 2 dni roboczych do opracowanej Dokumentacji projektowej, • udzielanie odpowiedzi na formalne wystąpienia zamawiającego do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zapytania, • przygotowanie, w przypadku konieczności, modyfikacji elementów Dokumentacji projektowej stanowiącej podstawę realizacji robót budowlanych, • pobyty projektanta, z jego inicjatywy, na terenie prowadzonych robót konieczne do prawidłowego wypełniania obowiązków oraz udział w procedurach odbiorowych robót budowlanych, • co najmniej raz w miesiącu wizyta w trakcie narad koordynacyjnych w trakcie prowadzonych robót budowlanych, • Nadzór obejmuje również wizyty na terenie budowy (min.1raz w miesiącu), których wartość ujęta jest w ofercie cenowej Wykonawcy. Za wizytę uznaje się pobyt na terenie budowy na żądanie Zamawiającego potwierdzony spisaniem stosownej notatki służbowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 2.000,00zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 50 1090 2314 0000 0001 0048 5026 z zaznaczeniem na przelewie: Nr ZP / 32 / 2020 pn.: „Przebudowa i modernizacja istniejącego budynku „Górnik” zlokalizowanego przy ul. Głównej 22 w Sokołowsku – wielobranżowa dokumentacja projektowa” 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Art. 46 ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego, zobowiązany jest do załączenia do oferty wypełniony i podpisane oświadczenie podmiotu trzeciego- załącznik nr 5. Dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać, w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach