Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodociągowej w budynku SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Karłowicza 40
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4080159 , fax. 77 4393861
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach
    ul. Karłowicza 40 40
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4080159, fax. 77 4393861
    REGON: 53117213500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw-glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodociągowej w budynku SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na przebudowie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania-poziomy w budynkach A i B, całość instalacji w budynkach C, D, E i F oraz przebudowa poziomów instalacji wodnej w Dziale Usprawniania Leczniczego w Szpitalu Specjalistycznym MSW w Głuchołazach ul. M. Karłowicza 40. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania, które ze względu na zakres rzeczowy zostały rozdzielone. Szczegółowy opis zawarto w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej, które to stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiar Robót należy traktować jako element pomocniczy służący porównaniu zakresu prac z Dokumentacją Projektową. Zakres rzeczowy zadania nr 1 obejmuje: wymianę ciepłociągu zasilającego i powrotu od rozdzielaczy w kotłowni(budynek F) do rozdzielni w budynku B i A, wymianę poziomów zasilających i powrotów z przyłączeniem istniejących pionów w budynkach A i B, wymianę rozdzielaczy i armatury w rozdzielniach c. o. w budynkach A i B, wymianę poziomów od rozdzielni w budynku A do pionów 52-53, wymianę poziomów na wysokim parterze od pionu 68-80, wymianę odcinka pionu nr 56 - od rozdzielni w budynku A do I piętra i poziom w pomieszczeniach, WC, zaplecza gabinetu i gabinetu zabiegowego- podejścia do pionów 56b i 56c, wymianę całości instalacji - poziomy i piony -w budynkach C, D i E, wymianę dwóch palników olejowo-gazowych, dwustopniowych w kotłach wodnych REMEHA OD 15B-10 o mocy 651 kW, na palniki olejowo-gazowe modulacyjne współpracujące z regulatorem kaskady REMATIC 2945 C3K. Zakres rzeczowy zadania nr 2 obejmuje: wymianę rurociągów wody, c.w.u. i cyrkulacji w kanale w budynku C z przyłączeniem do pionów. Lokalizacja miejsca wykonania przedmiotu zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy. Warunki realizacji: Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) oraz Dokumentacją Projektową, a zaoferowana cena winna uwzględniać wszystkie wymogi w nich określone. Przedmiar Robót należy traktować jako element pomocniczy służący porównaniu zakresu prac z Dokumentacją Projektową. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej i obejmuje elementy określone w dokumentacji jako budynki A, B, C, D. Decyzje Inspektora nadzoru dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów i elementów robót będą oparte na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, dokumentacji projektowej i warunkami technicznymi a także w normach i wytycznych oraz w ofercie wykonawcy. 1. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje wyłącznie wyroby instalacyjne fabrycznie nowe, wytwarzane w celu zastosowania w obiekcie budowlanym i wprowadzane do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Roboty winny być prowadzone w sposób pozwalający na normalną pracę w Działów Szpitala. Wykonawca powinien przewidzieć ewentualne wyłączenia dopływu wody do Działu Usprawniania Leczniczego a ich realizacje przewidzieć w czasie najmniej uciążliwym dla użytkownika ( pora nocna ). 4. Wykonawca jest zobowiązany do takiego zaplanowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz prowadzenia robót, aby były spełnione warunki Zamawiającego dotyczące w szczególności: stałego utrzymania komfortu cieplnego pomieszczeń Zamawiającego, oraz terminowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. 5. Instalacja winna być wykonana zgodnie z częścią rysunkową projektu oraz wymaganiami zawartymi w opisie oraz zaleceniami i decyzjami inspektora nadzoru. 6. Polecenia Inspektora nadzoru będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania robót. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. 7. Przewody instalacji należy prowadzić po trasach podanych na rysunkach stosując odpowiednie uchwyty i podpory stosownie do średnic rur oraz odstępy od ścian i stropów. 8. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce poboru wody dla celów technologicznych. Wodę do celów higienicznych Wykonawca będzie pobierał z urządzeń Zamawiającego. Wykonawca pokryje koszty zużytej wody. Ilość wody ustalona będzie ryczałtem, licząc po 60 l/dzień na każdą osobę ze strony Wykonawcy realizującą umowę, zgodnie z wykazem złożonym przez Wykonawcę w dniu protokolarnego przekazania terenu budowy. 9. Wykonawca pokryje koszty zużytej do prac energii elektrycznej ustalanej ryczałtowo wg ilości i mocy użytkowanych urządzeń - lista sprzętu zużywającego energię elektryczną winna zostać zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru w dniu przekazania terenu budowy. Wykonawca winien oszacować przedmiot zamówienia w rozbiciu na zadania. Oferowaną cenę Wykonawca przedstawia, wypełniając formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Zaoferowana cena przez Wykonawcę jest ceną ryczałtową. GWARANCJE Wykonawca odpowiednio udzieli gwarancji i rękojmi za wady, na okres min. 36 miesięcy Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie. ZEBRANIE WYKONAWCÓW Zamawiający zwołuje zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ w terminach: 12.07.2012 r. o godz. 13:30, 17.07.2012 r. o godz.13:30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw-glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach