Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjno – turystycznej - modernizacja boiska sportowego w Woli Radłowskiej.

Gmina Radłów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radłów
    Kolejowa 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    REGON: 851660915
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjno – turystycznej - modernizacja boiska sportowego w Woli Radłowskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjno – turystycznej - modernizacja boiska sportowego w Woli Radłowskiej” W skład zadania wchodzi następujący zakres robót:1. Montaż urządzeń placu zabaw:a) Karuzela,b) Zabawka na sprężynie – Bujak,c) Huśtawka wahadłowa,d) Zestaw wspinaczkowy ze zjeżdżalnią falistą i ścianką linową, z drabinką wejściową dwustopniową, rurą strażacką oraz drążkiem do przewiertów,e) Huśtawka wagowa,f) Zestaw wspinaczkowy z dwoma trapami linowymi, drabinką wejściową dwustopniową oraz rurą strażacką,g) Wykonanie tablicy z regulaminem placu zabaw.2. Urządzenia siłowni zewnętrznej:a) Urządzenie siłowni zewnętrznej „wyciąg górny”,b) Urządzenie siłowni zewnętrznej „wioślarz”,c) Urządzenie siłowni zewnętrznej „orbitrek”,d) Urządzenie siłowni zewnętrznej „twister/wahadło”,3. Montaż bramek rekreacyjnych - 2 szt,4. Ogrodzenia z siatki ocynkowanej powlekanej o wys. 1,2 wraz z dwoma furtkami5. Nawierzchnia z kostki brukowej – chodnik,6. Przygotowanie terenu i montaż trybuny stalowej cynkowanej ogniowo zadaszonej na 102 miejsca z siedziskami plastikowymi.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6 do SWZ. STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ, Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.1) Przedmiar robót (Załącznik nr 4 do swz) posiada jedynie charakter pomocniczy2) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.12) Gwarancja i rękojmiaa) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach