Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 12 w Bolesławcu - siedziba Starostwa

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 732 3258 , fax. 0-75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 732 3258, fax. 0-75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 12 w Bolesławcu - siedziba Starostwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i modernizacja budynku przy ulicy Armii Krajowej 12 w Bolesławcu - siedziba Starostwa, wraz z montażem finansowym inwestycji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektowo Konserwatorską PROKON z siedzibą - Suchy Bór 46-053, ul. Kasztanowa 15 będącej własnością Inwestora, tj. Powiatu Bolesławieckiego, składającej się z: 1. Projektu budowlanego, składającego się z części: 1.1. Architektoniczno-konstrukcyjnej; 1.2. Instalacji elektrycznych; 1.3. Instalacji sanitarnych; 1.4. Dokumentacji geotechnicznej - warunki gruntowo-wodne; 1.5. Dokumentów formalno - prawnych. 2. Projektu wykonawczego, składającego się z części: 2.1. Architektoniczno-konstrukcyjnej; 2.2. Drogowo - budowlanej; 2.3. Elektrycznej w zakresie: 2.3.1. Projektu instalacji elektrycznych - Tom I; 2.3.2. Projektu instalacji elektrycznych - Tom II - instalacje elektryczne słaboprądowe. 2.4. Sanitarnej w zakresie: 2.4.1. Instalacji wod. - kan., p. poż., c.w.u.,centralnego ogrzewania, instalacji gazu, instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej i klimatyzacji; 2.4.2. Przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej. 3. Projektu rozbiórki. 4. Projektu przebudowy istniejącej kanalizacji telefonicznej. 5. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Projekt budowlany został zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę Nr WAB.6740.1.118.2012 z dnia 31 sierpnia 2012 roku, Projekt rozbiórki został zatwierdzony decyzją Nr WAB.6741.1.2013 z dnia 18 lutego 2013 roku, wydanymi przez Starostę Bolesławieckiego: Zagospodarowanie terenu: Powierzchnia do zagospodarowania - 4.798,37 m2, w tym: Powierzchnia zabudowy - 885,46. m2 Tereny zielone - 1.595,00 m2 Powierzchnie utwardzone - 2.189,46 m2 Przyłącze wodociągowe - do przebudowy. Charakterystyka obiektu. 1) Budynek czterokondygnacyjny (w tym jedna podziemna), jednobryłowy o prostym układzie konstrukcyjnym zawierający następujące przestrzenie funkcjonalne: - sala obsługi klienta; - sala obrad rady; - dwie sale konferencyjne; - pomieszczenia administracyjno-biurowe; - węzły sanitarne; - pomieszczenia magazynów podręcznych; - pomieszczenia gospodarcze; - magazyny na akta. 2) Konstrukcja obiektu przebudowywanego. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej murowanej - obciążenie jest przenoszone przez ściany nośne i filary międzyokienne. Obiekt wykonany jest z cegły pełnej. Stropy ceramiczne na belkach stalowych oparte na ścianach nośnych i podciągach. Układ stropów podłużny i poprzeczny. 3) Układ konstrukcyjny nowoprojektowanej części. Projektowana część budynku (rozbudowa) jest wykonana jako tradycyjna murowana ze słupami, podciągami i ryglami żelbetowymi; stropy żelbetowe gr. 18 cm, wieńce żelbetowe. Układ stropów poprzeczny - rozpiętość 3,50m. Stropodach płaski o konstrukcji żelbetowej. Sztywność poprzeczna i podłużna budynku zapewniona przez odpowiedni układ stropów, ścian i słupów. 4) Projektowane zagospodarowanie terenu. Projekt zakłada wykonanie niezbędnej niwelacji terenu w zakresie zagospodarowania wód opadowych w obrębie działki Inwestora. Projekt zagospodarowania terenu zakłada wycinkę drzew powyżej 3,0m, zgodnie z planem zagospodarowania terenu oraz wycinkę nielicznych dzikich krzewów - samosiejek. Planuje się również uporządkowanie zieleni niskiej w postaci założenia trawników. 5) Instalacje wewnętrzne: instalacja elektryczna, instalacja wodno - kanalizacyjna, instalacja grzewcza c.o., instalacja wentylacyjna, klimatyzacja, instalacja odgromowa, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja teletechniczna. Dźwig osobowy o udźwigu 630 kg. 6) Rozbiórka istniejącej Sali gimnastycznej wraz z łącznikiem. Zestawienie powierzchni poszczególnych elementów. Powierzchnia działki - 4798,37 m2 Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku - 725,84 m2 Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku - 144,62 m2 Powierzchnia zabudowy śmietnika - 15,00 m2 Powierzchnia łączna zabudowy - 885,46 m2 Powierzchnia użytkowa istniejącego budynku - 2441,78 m2 Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku - 268,30 m2 Powierzchnia użytkowa po rozbudowie - 2710,08 m2 Kubatura istniejącego budynku - 8821,61 m3 Kubatura projektowanego budynku - 963,29 m3 Powierzchnia chodników - kostka granitowa szara - 364,78 m2 Powierzchnia dróg dojazdowych - kostka chodnikowa szara - 1114,68 m2 Powierzchnia parkingów - kostka chodnikowa grafitowa - 710,00 m2 Powierzchnia biologicznie czynna: 35,92% Wskaźnik zabudowy: 0,1845 Miejsca parkingowe: 56 Długość - 53,24m Szerokość - 24,97m Wysokość - 15,85m 6) Informacje dodatkowe. Przebudowywany budynek podlega ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym wykonywanym przez uprawnionego archeologa. Istniejący obiekt znajduje się poza strefą wpływów eksploatacji górniczej. Inwestycja nie ma ujemnego wpływu na środowisko, otoczenie ani zdrowie i higienę użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 200.000,00 PLN, (słownie złotych: dwieście tysięcy) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni liczonych od dnia wyznaczonego na otwarcie ofert. 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Jeleniej Górze Nr 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć wraz z ofertą, w oddzielnej kopercie opatrzonej nazwą zamówienia i dopiskiem wadium przetargowe. 9.6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ ubezpieczeniowe: 1) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp., 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego, vide ust.1 SIWZ 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela, 6) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 9.7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/ poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.): 1) zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp., 2) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach