Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń wraz z zapleczem oraz termomodernizacja Ośrodka Szkolenia na siedzibę Oddziału ŁODR w Kościerzynie

Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-011 Bratoszewice, Nowości
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 89 28 , fax. 42 719 89 13
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
    Nowości 32
    95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie
    tel. 42 719 89 28, fax. 42 719 89 13
    REGON: 434935000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń wraz z zapleczem oraz termomodernizacja Ośrodka Szkolenia na siedzibę Oddziału ŁODR w Kościerzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz realizacja robót budowlanych na budynku, tj.: 1) Adaptacja poprzez wyremontowanie na siedzibę Oddziału ŁODR w Kościerzynie 9-ciu pokoi noclegowych na I piętrze wraz z zapleczem sanitarnym na 9 pomieszczeń biurowych dla specjalistów ŁODR 2) Remont i modernizacja10-ciu pokoi noclegowych zlokalizowanych na parterze Ośrodka wraz z zapleczem sanitarnym celem przystosowania do obowiązujących norm i przepisów 3) Ocieplenie ok. 1400m2 ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przewodzenia ciepła nie gorszym niż l= 0,04 W/(m2K) i o grubości odpowiedniej, aby współczynnik przenikania ciepła nie był gorszy niż U = 0,20 W/m2K (od 1.01.2021r. obowiązkowe) 4) Ocieplenie ścian fundamentowych do głębokości 1,0m p.p.t. styropianem EPS 100 do miejsc narażonych na długotrwały kontakt z wodą o nasiąkliwości poniżej 2% po 28 dniach całkowitego zanurzenia wraz z odtworzeniem izolacji pionowej 5) Ocieplenie ok. 1220m2 stropodachu poprzez ułożenie płyt styropianowych typu „Styropapa” o współczynniku przewodzenia ciepła nie gorszym niż l= 0,04 W/m2K i o grubości odpowiedniej, aby współczynnik przenikania ciepła nie był gorszy niż U=0,15 W/m2K (od 1.01 2021r. obowiązkowe) wraz z wykonaniem pokrycia z papy termozgrzewalnej 6) Wymiana ok. 20m2 zewnętrznej, drewnianej stolarki drzwiowej (U=3.1 W/m2K) na nową, aluminiową o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż U=1,3 W/m2K (obowiązkowe od 1.01.2021r.) 7) Wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na nowe okna zewnętrznych z PCV (ok. 300m2) o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/m2K (obowiązkowe od 1.01.2021r.) 8) Remont instalacji wodno–kanalizacyjnej polegający na wymianie części wewnętrznej instalacji, wymianę białego osprzętu, kabin natryskowych, baterii umywalkowych itp. 9) Remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wymianie części przewodów, wymianie grzejników na grzejniki stalowe, płytowe wyposażone w zawory termostatyczne 10) Remont lokalnej kotłowni oraz wymiana kotła na olej opałowy na kocioł opalany peletem 11) Wymiana instalacji elektrycznej z aluminiowej na miedzianą oraz wymiana gniazdek, łączników i opraw oświetleniowych wykorzystujące oprawy ze źródłem LED. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace projektowe, uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń i decyzji oraz roboty budowlane w istniejącym budynku. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające — niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy na swój koszt (ujmie to w kosztach pośrednich), oraz wykona próby, pomiary, rozruch i regulację instalacji. 4. Wszelkie uzgodnienia mające wpływ na rozwiązania techniczne, estetyczne oraz kolorystyka, przed przystąpieniem do realizacji oraz w trakcie jej trwania wymagają pisemnego uzgodnienia w formie notatki z inwestorem zastępczym i Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni w cenie oferty wywożenie na bieżąco materiałów uzyskanych z demontaży i rozbiórek, natomiast wszystkie zdemontowane elementy stalowe i z metali kolorowych będzie składować na terenie w miejscu wyznaczonym przez Kierownika Działu Administacyjno-Gospodarczego. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujących przedmiot zamówienia, w zakresie robót ogólnobudowlanych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. — Kodeks pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisane zostały we istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonywaniu przez Wykonawcę obowiązku o którym mowa w pkt 8, ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymagania, w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy 8. W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości dotyczące nie dopełnienia w/w obowiązku Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona we Wzorze Umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach) do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę do dokumentowania i przedkładania dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców. 9. Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się we czwartek 30 sierpnia 2018 o godzinie 10:00 w Kościerzynie gm. Wróblew pow. Sieradzki woj. łódzkie w budynku Ośrodka Szkolenie przy sali konferencyjnej. Zgłoszenie udziału w wizji należy przesłać do 29 sierpnia 2018 r. do godziny 14:00 na adres i.nowak@lodr-bratoszewice.pl i g.sadowska@lodr-bratoszewice.pl 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Szczegóły dotyczące Wadium znajdują się w Rozdziale III SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach