Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja budynków byłego DPS w Gąskach na mieszkania (działka nr 193/169)

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 459 830 , fax. 943 459 834
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 459 830, fax. 943 459 834
    REGON: 33092065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja budynków byłego DPS w Gąskach na mieszkania (działka nr 193/169)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania dwóch budynków byłego DPS w Gąskach na mieszkania wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 193/168, w Gąskach oraz przebudowę zjazdu z drogi publicznej dz. 183 w Gąskach. Przebudowywane obiekty to dwa 4 – kondygnacyjne, jednoklatkowe budynki Domu Pomocy Społecznej, które w ramach przebudowy uzyskają funkcję budynków mieszkalnych wielorodzinnych. W każdym z budynków zaprojektowano po 9 lokali mieszkalnych (6 dwupokojowych i 3 trzypokojowe), w tym po jednym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. W piwnicy budynku nr 1 zaprojektowano komórki lokatorskie dla mieszkańców obu budynków oraz pomieszczenia techniczne. Wszystkie mieszkania dostępne są bezpośrednio z klatek schodowych. W obu budynkach zaprojektowano platformy mechaniczne umożliwiające dostęp do budynku osobom niepełnosprawnym. W budynku nr 1 jest to platforma wewnętrzna poruszająca się pomiędzy poziomem wejścia a poziomem parteru, natomiast w budynku nr 2 zaprojektowano platformę zewnętrzną, która umożliwia dostęp do zewnętrznego podestu wejściowego, który będzie się znajdował na wysokości I piętra. Na obsługiwanych przez platformy kondygnacjach zaprojektowano w/w mieszkania przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W każdym z mieszkań zaprojektowano pokój dzienny, 1 lub 2 sypialnie, kuchnię oraz łazienkę. Na parterze budynku nr 2 zaprojektowano pomieszczenia o charakterze usługowym, które będą pełnić rolę Placówki Wsparcia Dziennego. W skład w/w placówki wchodzić będą 2 sale dydaktyczne, kawiarnia internetowa, sala fitness oraz pomieszczenie biurowe. Oprócz tego zaprojektowano w placówce ciąg komunikacyjny, węzły sanitarne i pomieszczenia pomocnicze, takie jak aneks kuchenny przy jednej z sali, zaplecze sali dydaktycznej oraz dostępne z zewnątrz pomieszczenie techniczne. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. wykonywania robót budowlanych wyszczególnionych w przedmiarze robót oraz specyfikacjach, w szczególności: a) roboty z zakresie wykonania konstrukcji budynku; b) roboty w zakresie wykonania robót wykończeniowych; c) roboty w zakresie zagospodarowania terenu. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy/Podwykonawcy pracowników. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany (załącznik nr 4) do SIWZ oraz przedmiar robót (pomocniczy załącznik nr 5). Sposób wykonania robót określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6). Rodzaj materiałów ujętych w dokumentacji jest tylko przykładowy. Inwestor dopuszcza stosowanie materiałów zamiennych przy zachowaniu minimalnych parametrów określonych przez projektanta w SSTWiOR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 ustawy). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Bałtyckim Banku Spółdzielczym w Darłowie I Oddział w Koszalinie nr 73 8566 0003 0600 5418 2005 0008. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu powinien być załączony do oferty lub złożony oddzielnie w formie oryginału lub też kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium winien być opatrzony dopiskiem umożliwiającym jego identyfikację z postępowaniem: „Przebudowa i adaptacja budynków byłego DPS w Gąskach na mieszkania (działka 193/169)”. 6. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz można złożyć wraz z ofertą w sposób umożliwiający jego odłączenie lub oddzielnie przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta / Poręczyciela. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta / Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 8. Zasady zwrotu wadium oraz podstawy do jego zatrzymania reguluje art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 rozporządzenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach