Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 44 w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htp://www.darlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 44 w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane w pomieszczeniach zgodnie z załączonymi rysunkami (rzut parteru – stan projektowany) pom. 1/09, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13: 1. Roboty rozbiórkowe: - wykucie istniejących drzwi; - rozebranie podłóg i posadzek (panele podłogowe, podłoga z desek, legary); - usunięcie polep spod podłóg gr. 30 cm; - skucie okładzin (płytek) ścian oraz tynków w w/w pomieszczeniach (bez tynków sufitów). 2. Roboty budowlane: - przemurowanie otworów drzwiowych; - zamurowanie otworów drzwiowych; - wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych oraz oświetleniowej z montażem nowej szafy elektrycznej dla nowej instalacji. Szafa umieszczona w pobliżu istniejącej szafy elektroenergetycznej. Wyprowadzić podejście elektryczne 380V do pomieszczenia 1/13 – lewa strona drzwi prowadzących do pom. 1/09 dla płyty indukcyjnej. Wykonać systemy oświetlenia ewakuacyjnego. Rozmieszczenie gniazd i przycisków zgodnie z załączonym planem. Nie wykonywać systemu nagłośnienia; Układ oświetlenia zgodnie z opisem Roboty wykończeniowe. - wykonanie warstw podposadzkowych z uwzględnieniem konieczności wykonania instalacji ogrzewania podłogowego (podsypka piaskowa gr. ok. 30 cm, chudy beton C10/15 gr. 10 cm, izolacja z płyt styropianowych EPS 100 gr. 15 cm, wylewka posadzkowa z ogrzewaniem podłogowym gr. 6 cm), w przebudowanych pomieszczeniach (dodatkowo należy wykonać jeden grzejnik łazienkowy drabinkowy 80x100 cm); - wykonanie nowych instalacji wodno – kanalizacyjnych (wyprowadzić podejście wod-kan do pomieszczenia 1/13 – lewa strona drzwi prowadzących do pom. 1/09); - wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych w pomieszczeniach; - wykonanie sufitu podwieszanego w przebudowanych pomieszczeniach. 3. Roboty wykończeniowe: - ułożenie płytek na podłogach (wszystkie pomieszczenia). Płytka o wymiarach min. 15,5 cm x 60,5 cm matowa imitująca naturalne drewno, gr. min. 9mm, klasa odporności na ścieranie min. IV. W pom. 1/10 nie montować brodzika, jedynie uformować z płytek z niskim progiem zapobiegającym wylewaniu wody; - ułożenie płytek na ścianach (pom 1/10, 1/11, 1/12) do pełnej wysokości. Płytka o wymiarach min. 15,5 cm x 60,5 cm matowa imitująca naturalne drewno – kolor jasno szary, gr. nin. 9mm, klasa odporności na ścieranie IV; - ułożenie płytek ceglanych ściennych licowych na dwóch ścianach w pom. 1/13 (ścianie okiennej oraz ścianie vis a vis wejścia do pomieszczenia – wymiary szerokości ścian 696 cm oraz 749 cm). Płytki o wymiarach 260x70x15 mm (dopuszcza się inne zbliżone do cegły naturalnej); - wykonanie gładzi na pozostałych ścianach oraz malowanie ścian farbą zmywalną kolor jasno szary. Preferowane spoiwo farby lub inne o podobnych parametrach: dyspersja styrenowo-akrylowa, gęstość farby 1,20-1,34 g/cm3, Odporność na szorowanie na mokro: wg normy PN-EN 13300 - klasa 1, wg normy PN- C- 81914:2002- farba rodzaju I; - wykonanie listew przypodłogowych z drewna naturalnego tylko i wyłącznie przy malowanych ścianach. Listwy malowane farbą olejną kolor do uzgadniania w trakcie realizacji; - wykonanie sufitu na ruszcie g-k z obudową płytami ogniochronnymi. Na suficie wykonać elementy dekoracyjne imitujące drewniane belki sufitowe – 3 szt. przez całą szerokość pomieszczenia 1/13; - montaż oświetlenia lampami przysufitowymi LED o kształcie walca o średnicy min 10,2 cm, wysokości min 8 cm, źródło światła żarówka LED o mocy min. 4,5W o barwie światła 2700 K i strumieniu świetlnym 500 lm. Ilość lamp 24 szt rozmieszczonych symetrycznie w pom. 1/13 oraz 5 szt. w pom. 1/09; W pomieszczeniach 1/9, 1/10, 1/11, 1/12 zastosować plafony LED o barwie światła 3000-4000 K. Łącznie 3 szt.; - osadzenie drzwi wewnętrznych 2 szt. (drzwi z drewna litego dąb lub buk) wg załączonego wzoru - plik „wzór drzwi”. Drzwi z zamkiem pojedynczym (wkładką). Wraz z drzwiami wykonać ościeżnicę z materiału analogicznie jak drzwi. Ościeżnica drzwi D5 o szerokości około 40 cm, drzwi D1 około 30 cm; Drzwi to toalet 2 szt. płyta MDF o okleinie zbliżonej do drzwi z drewna litego. Klamki stalowe w kolorze srebra lub miedzi. - wykonanie i uruchomienie ogrzewania podłogowego we wszystkich pomieszczeniach (pięć obiegów). Przewidzieć należy doprowadzenie zasilania dla pompy mieszającej ogrzewania podłogowego; - armatura sanitarna dla osób niepełnosprawnych wraz z wymaganymi uchwytami i poręczami; - wyposażenie pomieszczeń: suszarka do rąk ścienna ze stali nierdzewnej w wyłącznikiem czasowym – 1 szt, uchwyt na papier toaletowy ze stali nierdzewnej – 1 szt., uchwyty na ręczniki papierowe ze stali nierdzewnej – 1 szt, pojemnik na mydło ze stali nierdzewnej – 1 szt., kosz na śmieci ze stali nierdzewnej – 2 szt, lustro o wym. 80x60 naklejane – 1 szt, komplet uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych (uchwyt łamany przy WC, uchwyt ścienny poziomy, uchwyt ścienny pionowy 2 szt., uchwyt łamany przy umywalce), wieszaki na ubrania w pom. 1/10. Zakres robót określony został także w załączonym przedmiarze robót. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie: robót murarskich, robót tynkarskich, robót wykończeniowych, robót instalacji elektrycznych, robót instalacji wod-kan.) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019, poz. 1040, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.600,00zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokonanego przelewu. 13.3. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna obowiązany jest załączyć do oferty oryginalny dokument wadium, który winien zostać umieszczony w oddzielnej kopercie, aby umożliwić dostęp do dokumentu bez naruszania integralności oferty. W każdym przypadku oferta powinna zawierać również potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie złożonych dokumentów oryginalnych dot. wadium. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach