Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2018-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa hydroforni w budynku administracyjnym przy ul. Żeromskiego 53 realizowana w ramach zadania: „Zabezpieczenie p.poż budynków administracyjnych przy ul. Żeromskiego 53, Kilińskiego 30- przebudowa i rozbudowa instalacji wodociągowej przeciwpożarowej wraz z przebudową hydroforni – I etap” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z dostawą i montażem urządzeń w zakresie przebudowy hydroforni w budynku Urzędu Miejskiego w Radomiu przy ul. J. Kilińskiego 30 (budynek wpisany do rejestru zabytków). 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe : - demontaż istniejących urządzeń, armatury i instalacji w obrębie pomieszczenia hydroforni. 2) Roboty remontowe budowlane : a) remont posadzki z wymianą kratki ściekowej, b) roboty remontowe ścian i sufitu, c) wykonanie otworów w ścianach, d) wymiana drzwi hydroforni. 2) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych : a) wymiana istniejących grzejników, b) przebudowa fragmentu istniejącego przyłącza wodociągowego w odległości 2m od ściany zewnętrznej budynku, c) przeniesienie i wymiana zestawu wodomierzowego, d) przebudowa instalacji wodociągowej zgodnie z projektem, e) montaż zestawu hydroforowego i armatury, f) wykonanie wentylacji nawiewnej i wywiewnej pomieszczenia hydroforni 3) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wykonanie : a) zasilania hydroforni linią zasilającą, rozdzielnica elektryczna odbiorcza do TPT, b) instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, c) instalacji gniazd wtyczkowych, d) instalacji zasilania urządzeń elektrycznych, e) instalacji połączeń wyrównawczych, f) ochrony przeciwpożarowej, g) ochrony przeciwprzepięciowej, h) ochrony od porażeń prądem elektrycznym, i) instalacji uziemiającej i ekwipotencjalnej zestawu hydroforowego. UWAGA 1: Wszelkie zdemontowane urządzenia i armaturę należy protokólarnie przekazać do Biura Administracyjno - Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Radomiu. UWAGA 2: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). UWAGA 3: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z użytkownikiem w zakresie realizacji prac, a realizacja robót winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia w bieżącym funkcjonowaniu Urzędu. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac elementów 4) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 2 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe oraz remontowe, roboty dot. instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt i wymiana instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z wodomierzami oraz instalacji hydrantowej w budynku mieszkalnym położonym w Pruszkowie.
Dodano: 2024-07-01 - Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz dostarczanie materiałów hydraulicznych niezbędnych do wykonania tych usług
Dodano: 2024-05-31 - Udrożnienie instalacji cyrkulacji ciepłej wody wraz z montażem odmulnika i filtra na instalacji ciepłej wody w budynku Stacji Terenowej WCKiK we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-29 - Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz dostarczanie materiałów hydraulicznych niezbędnych do wykonania tych usług
Dodano: 2024-04-19 - Remont piwnic w zakresie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz instalacji hydrantowej w Pałacu Staszica w Warszawie
Dodano: 2023-09-14 - DOPROWADZENIE BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 127 PRZY UL. SMOCZEJ 19 W WARSZAWIE DO NAJBARDZIEJ AKTUALNYCH PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ –INSTALACJA HYDRANTOWA
Dodano: 2023-07-26 - Przebudowa instalacji zimnej wody wraz z montażem stacji uzdatniania wody w węźle cieplnym budynku AMW OReg w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 163A.
Dodano: 2023-06-30 - Przebudowa instalacji wodociągowej wody bytowo-gospodarczej i przeciwpożarowej z rozdziałem instalacji ppoż. od instalacji w. z. w XIX LO przy ul. Zbaraskiej 1 w Warszawie
Dodano: 2023-05-18 - DOPROWADZENIE BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 127 PRZY UL. SMOCZEJ 19 W WARSZAWIE DO NAJBARDZIEJ AKTUALNYCH PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ –INSTALACJA HYDRANTOWA
Dodano: 2023-05-12 - Remont stacji uzdatniania wody pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
Dodano: 2021-02-17