Przetargi.pl
Udrożnienie instalacji cyrkulacji ciepłej wody wraz z montażem odmulnika i filtra na instalacji ciepłej wody w budynku Stacji Terenowej WCKiK we Wrocławiu.

Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 00-671 Warszawa, Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
    Koszykowa 78
    00-671 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140130346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udrożnienie instalacji cyrkulacji ciepłej wody wraz z montażem odmulnika i filtra na instalacji ciepłej wody w budynku Stacji Terenowej WCKiK we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie instalacji cyrkulacji ciepłej wody wraz z montażem odmulnika i filtra na instalacji ciepłej wody w budynku Stacji Terenowej WCKIK we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis roboty budowlanej będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Zakres Robót” stanowiący Załącznik nr 2 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 9 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania (wpis np. do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy przedstawili Zaświadczenie o niezaleganiu z płatnością podatku.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto przez cały okres obowiązywania umowy.Uwaga!W/w warunek może być spełniony przez jednego lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach przedmiotowego warunku przedstawił wykaz wykonania dwóch robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub remontu obiektów budowlanych w zakresie prac podobnych do przedmiotu zamówienia o wartości minimum brutto 25 000,00 zł każda.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, protokoły odbiorów końcowych, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, co najmniej dwóch robót budowlanych w podobnym zakresie o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł, każda.Uwaga!Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 8 do SWZ.W/w warunek może być spełniony przez jednego lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach