Przetargi.pl
Remont stacji uzdatniania wody pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-625 Warszawa, ul. Polna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8257134, 8254846 , fax. 22 8257134, 8254846
  • Data zamieszczenia: 2021-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście
    ul. Polna
    00-625 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8257134, 8254846, fax. 22 8257134, 8254846
    REGON: 15206773000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-polna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stacji uzdatniania wody pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu stacji uzdatniania wody pływalni Ośrodka Sporu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Zakres rzeczowy robót w szczególności obejmuje: 1. Demontaż starych szaf oraz dostawa i montaż nowych szaf zasilających – 3szt ( duże szafy elektryczne) 2. Dostawa i montaż nowych przemienników częstotliwości – 7 szt - 6 sztuk do pomp o mocy 4 kW każda - 1 sztuka do pompy o mocy 7,5 kW 3. Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych ekranowych przewodów zasilających – 7szt 4. Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych urządzeń pomiarowo sterujących (pomiar: chlor wolny, chlor ogólny, Ph, Redox) – 3szt 5. Demontaż starego oraz dostawa i montaż nowego urządzenia pomiarowo sterującego (pomiar: chlor ogólny, Ph, Redox) – 1szt 6. Dostawa i montaż nowego urządzenia modułu wizualizującego i archiwizującego – 1 szt 7. Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych kompletnych stacji dozujących – 11 szt W tym: 11 nowych pompek dozujących ( 4 szt wykonanie materiałowe NPB, 7 szt wykonanie materiałowe PPB ) - 5 pompek o wydajności 2,1 L/h wykonanie materiałowe PPB - 1 pompka o wydajności 2,1 L/h wykonanie materiałowe NPB - 2 pompki o wydajności 0,74 L/h wykonanie materiałowe PPB - 2 pompki o wydajności 4,4 L/h wykonanie materiałowe NPB - 1 pompka o wydajności 7,1 L/h wykonanie materiałowe NPB - 11 nowych zbiorników – 5 sztuk 60 L, 6 sztuk 100L ( zbiorniki do stacji dozujących) - 11 nowych ssaw - zamknięcia do zbiorników - 11 nowych inżektorów – wykonane z materiału PVC przyłącze węża 6x12mm, przyłącze do instalacji ½” - 7 nowych przewodów sterujących - 7 nowych węży dozujących po 50m – węże dozujące PVC zbrojone rozmiar 12x6 mm - 4 nowe węże dozujące po 10m – węże dozujące PVC zbrojone rozmiar 12x6 mm 8. Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych sterowników regulatorów poziomu wody – 3szt 9. Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych sond regulacji poziomu wody – 12 szt 10. Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych elektrozaworów – 3 szt 11. Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych kurków pobierczych – 4 szt 12. Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych mocowań do kurków pobierczych – 4 szt 13. Uruchomienie i Oddanie obiegów w pełni sprawnych i gotowych do pracy w zakresie wykonanych usług – 4 sztuki Prace remontowe prowadzone będą na terenie czynnego obiektu i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu przebywających w nim osób i nie powodowały zbyt dużych utrudnień. Roboty remontowe należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a w szczególności z wymogami Prawa budowlanego. Wykonawca usunie ewentualne szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po jego stronie. Po zakończeniu prac remontowych należy uporządkować miejsce prac na podbaseniu w obiekcie OSiR Dzielnicy Śródmieście Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym wykonaniem zadania. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z aktualnymi europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. Całość robót należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać stacja uzdatniania , obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, - zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót). 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8-10 do SIWZ (OPZ, Dokumentacja projektowa: przedmiar robót + rysunki oraz STWiOR). 3. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy się skontaktować z kierownikiem obiektu, nr tel. 22 825-38-60 wew.108, kom. 508 833 161 . Zamawiający informuje, że w trakcie przeprowadzania wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na żadne pytania. Ewentualne pytania, które mogą nasunąć się po odbyciu wizji, należy skierować do Zamawiającego na adres e-mail: biuro@osir-polna.pl. W celu zapewnienia równego traktowania Wykonawców Zamawiający opublikuje odpowiedzi na te pytania na stronie internetowej www.osir-polna.pl (zakładka zamówienia publiczne), z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1a ustawy Pzp. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. 4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty w zakresie demontażu, montaż instalacji hydraulicznych, prace wykończeniowe. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach