Przetargi.pl
Przebudowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z rozbiórką i budową schodów zewnętrznych, wykonaniem doziemnej instalacji gazowej, kanalizacji kablowej, przyłączy wod. kan, rozbiórką i budową kanalizacji sanitarnej na całej dł. działek o nr ewid. gr. 792/1, 792/3, 792/2, rozbiórką i budową frontowego ogrodzenia z elementami poprzecznymi na skrajniach działek, budową miejsc parkingowych z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku przy ul. ks. St. Suchowolca 25 i 25A wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z rozbiórką i budową schodów zewnętrznych, wykonaniem doziemnej instalacji gazowej, kanalizacji kablowej, przyłączy wod. kan, rozbiórką i budową kanalizacji sanitarnej na całej dł. działek o nr ewid. gr. 792/1, 792/3, 792/2, rozbiórką i budową frontowego ogrodzenia z elementami poprzecznymi na skrajniach działek, budową miejsc parkingowych z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku przy ul. ks. St. Suchowolca 25 i 25A wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z rozbiórką i budową schodów zewnętrznych, wykonaniem doziemnej instalacji gazowej, kanalizacji kablowej, przyłączy wod. kan, rozbiórką i budową kanalizacji sanitarnej na całej dł. działek o nr ewid. gr. 792/1, 792/3, 792/2, rozbiórką i budową frontowego ogrodzenia z elementami poprzecznymi na skrajniach działek, budową miejsc parkingowych z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku przy ul. ks. St. Suchowolca 25 i 25A wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres robót: Zgodnie z Decyzją Nr 881/2017 z dnia 29.09.2017 r. pozwolenia na budowę i kompletem dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1) roboty ogólnobudowlane: Projektowana inwestycja obejmuje remont i przebudowę dwóch parterowych budynków z poddaszem użytkowym. Budynki o konstrukcji zrębowej- ściana składa się z ułożonych poziomo belek drewnianych. Układ konstrukcyjny dwutraktowy, ściany oparte na podmurówce z cegły, dach drewniany pokryty dachówka ceramiczną, ściany zewnętrzne i poddasze docieplone. Prace polegać będą na robotach rozbiórkowych, wykonaniu nowych elementów budynku, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz zagospodarowaniu terenu, 2) charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych: Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na działce nr ew. gr. 792/1,792/3, częściowo 792/2 obręb 21. Działka położona jest bezpośrednio przy ulicy ks. St. Suchowolca. Wykonany zjazd z ulicy będzie wiódł na zaplecze nieruchomości drogą dojazdową o nawierzchni utwardzonej. Od północnej strony nieruchomości znajduje się podłużny budynek gospodarczo-garażowy. 3) charakterystyczne parametry określające budynek nr 25: a) powierzchnia zabudowy - 121,10 m2, b) powierzchnia użytkowa - 142,60 m2, c) kubatura - 613,76 m3, d) wysokość budynku do kalenicy - 10,70 m, e) szerokość budynku - 8,03 m, f) długość budynku - 15,08 m, 4) charakterystyczne parametry określające budynek 25A: a) powierzchnia zabudowy - 120,60 m2, b) powierzchnia użytkowa - 135,10 m2, c) kubatura - 602,60 m3, d) wysokość budynku do kalenicy - 6,42 m, e) szerokość budynku - 8,00 m, f) długość budynku - 15,07 m, 3. Zagospodarowanie terenu: 1) rozbiórka i budowa ogrodzenia wys. 120 cm. z drewna liściastego od strony frontowej z bramami dwuskrzydłowymi i bramkami na działkach nr ewid. gr 792/1 792/3 z elementami poprzecznymi na skrajnych działkach. Słupki zabezpieczone papą termozgrzewalna i zakotwione w stopach betonowych o wym. 20x20x70 cm. Impregnacja, 2) Utwardzenie ciągów pieszo jezdnych i miejsc parkingowych z kamienia polnego na części działki nr ewid. gr. 792/1 wg. załącznika D1 planu syt. wys. w zakresie 1-go etapu, 3) wycinka drzew na części działki nr ewid. 792/1, w zakresie 1-go etapu, 4) nasadzenie drzew i krzewów z zasianiem trawy na części działki nr ewid. gr 792/1 w zakresie 1-go etapu. 4. Roboty branży sanitarnej: 1) informacje ogólne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych w dwóch budynkach przy ul. Suchowolca 25 i 25A oraz wykonanie instalacji sanitarnych doziemnych i przyłączy wodociągowych zgodnie z pozwoleniem na budowę i opracowaną dokumentacją projektową, 2) zakres szczegółowy robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: a) instalacja centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, b) instalacja wewnętrzna wod.-kan. i c.w.u., c) instalacja wewnętrzna oraz doziemna gazowa, d) przyłącza wodociągowe, e) instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej na odcinku od Suchowolca 25 do Suchowolca 25G wraz z podłączeniem do budynków Suchowolca 25 i 25A (należy uwzględnić przy wycenie, iż budynku Suchowolca 25B, 25C, 25F oraz 25G są użytkowane), Uwagi: Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego zobowiązany jest na własny koszt dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań itp. oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki (badanie wody - SANEPID, Wodociągi, itp.), opłat za przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, za zajęcie pasa drogowego, za kamerowanie sieci kanalizacji sanitarnej, sporządzić inwentaryzację powykonawczą geodezyjną w 3 egz. 5. Roboty branży elektrycznej i teletechnicznej: 1) stan istniejący. Budynki zasilane z istniejącego złącza kablowego, instalacje wewnętrzne są w złym stanie technicznym, 2) wymagania odnośnie stanu projektowanego. W budynkach należy wykonać: a) demontaż istniejących instalacji elektrycznych, b) przeniesienie układów pomiarowych do rozdzielni głównej, c) wewnętrzne linie zasilające, d) rozdzielnice elektryczne, e) instalację siłową, f) instalację oświetleniową, g) instalację gniazd wtykowych 230V, h) połączenia główne i wyrównawcze, i) instalację systemu przyzywowego w łazience dla niepełnosprawnych, j) przebudowę istniejących instalacji telefonicznych, k) kanalizację telekomunikacyjną, którą należy zakończyć przy granicy działki studnią SK1. 6. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: W celu przebudowy dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz zachowania w należytym stanie technicznym zabytkowych budynków, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: 1) robót demontażowych i remontowych ujętych w projekcie budowlanym pod nadzorem kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającego minimum 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 2) wywozu gruzu i drewna na składowisko odpadów komunalnych, 3) wywozu i przekazania do utylizacji niebezpiecznych odpadów, 4) wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznaczyć roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, 5) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy do chwili podpisania protokołu odbioru końcowego i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, 6) wykonawca zobowiązuje do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów BHP i p.poż., 7) wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 8) wykonawca winien przewidzieć w ofercie wszystkie koszty związane z zabezpieczeniem placu budowy i oczyszczaniem na bieżąco dojazdu do budynku, 9) wykonawca na własny koszt uzyska niezbędne zgody na zajęcie terenu pasa drogowego, sąsiednich działek w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji robót budowlanych oraz opracuje projekt organizacji ruchu, 10) wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy oraz zaopatrzenie w konieczne do realizacji media (woda, energia elektryczna). 11) wykonawca dokona wszystkich koniecznych badań i sprawdzeń oraz przedłoży ich wyniki Zamawiającemu w dokumentacji powykonawczej. 7. Ogólne wymagania i uwagi: 1) wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych materiałów i urządzeń wynosi 36 miesięcy, 2) zamawiający wymaga, aby w okresie rękojmi i gwarancji wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii w ciągu do 14 dni od chwili ich zgłoszenia przez zamawiającego, 3) wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji dokonywać nieodpłatnie serwisowych przeglądów gwarancyjnych urządzeń, w ilości wskazanej w gwarancji producenta. Koszty serwisowych przeglądów gwarancyjnych i wymiany urządzeń w przypadku ich awarii ponosi wykonawca, 4) wykonawca przekaże zamawiającemu dokumentacje powykonawczą, instrukcję użytkowania budynków i inwentaryzację geodezyjną. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział XIV. Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowę dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z rozbiórką i budową schodów zewnętrznych, wykonaniem doziemnej instalacji gazowej, kanalizacji kablowej, przyłączy wod. kan, rozbiórką i budową kanalizacji sanitarnej na całej dł. działek o nr ewid. gr. 792/1, 792/3, 792/2, rozbiórką i budową frontowego ogrodzenia z elementami poprzecznymi na skrajniach działek, budową miejsc parkingowych z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku przy ul. ks. St. Suchowolca 25 i 25A wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - nr sprawy: TI.263.47.2019. 2. Termin wniesienia wadium: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PEKAO S.A. o/Białystok numer rachunku 91 1240 5211 1111 0010 3558 3081 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 1) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) w treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XIV pkt 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od „b” do „e” musi być wystawione na Miasto Białystok reprezentowane przez mgr inż. Andrzeja Ostrowskiego - Dyrektora Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, 3) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 4) wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo, 5) wadium może wnieść osoba trzecia. 4. Zwrot wadium: 1) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5 nin. rozdziału, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium: 1) zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, 2) zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 nin. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach