Przetargi.pl
„Przebudowa dróg z podziałem na części."

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33-171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg z podziałem na części."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Przebudowa drogi gminnej Szczepanowice Kościół - Las w km 0+000 - 0+080 (dł. 80 mb) Zakres prac obejmuje między innymi: 1. Cięcie piłą istn. nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm na włączeniu do drogi powiatowej oraz na końcu odcinka w celu wykonania połączenia nakładanej nawierzchni z istn. nawierzchnią bitumiczną. 24 + 21 + 6 + 6 = 57 mb. 2. Km 0+000-0+080 - oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej 80 mb x 6,70 m = 536,00 m2 plus 82,00 m2 - wyłukowania na włączeniu -------------------------------------------- Razem: 618,00 m2 3. Km 0+000 - 0+080 - ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC11S grub. 5 cm 80 mb x 6,70 m = 536,00 m2 + 82,00 m2 (na włączeniu) Łącznie 618,00 m2 Część II - Przebudowa drogi gminnej w kier. P. Stanisława Kality w Łowczówku Zakres prac obejmuje między innymi: Odc. km 0+000 - 0+264, Odc. 0+264 - 0+267 (przejazd kolejowy - wyłączony) Odc. km 0+267 - 0+325 Łączna dł. przebudowywanego odcinka drogi wynosi 322,00 mb Szerokość istniejącej nawierzchni bitumicznej, częściowo betonowej i tłuczniowej wynosi 2,60 m. 1. Odkrycie krawędzi istniejącej nawierzchni i ścięcie poboczy grub. 10 cm, szer. 0,40 m 322,00 mb x 0,40 m x 2 = 257,60 m2 2. Km 0+238 - 0+264 (przed dojazdem do przejazdu kolejowego) Km 0+267- 0+301 ( za przejazdem kolejowym) Ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grub.10 cm z uwzglednieniem wyprofilowania niwelety przed dojazdami do przejazdu kolejowego (złagodzenie dojazdów) 60,00 mb x 3,20 m = 192,00 m2 3. Ciecie piłą istn. nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm na włączeniu do drogi powiatowej 7 mb x 2 = 14 mb. Cięcie nawierzchni betonowej grub. 5 cm na końcowym odcinku w celu połączenia nawierzchni z istn. nawierzchnią betonową (na końcowym odcinku) 9,00 mb x 2 = 18,00 mb. Łącznie: 32,00 mb 4. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istn. nawierzchni bitumicznej (betonowej) drogi 322,00 mb minus 60,00 mb (podbudowa tłuczniowa) = 262,00 mb 262,00 mb x 2,70 m = 707,40 m2 5. Ułożenie warstwy wyrównawczej (i wiążącej na dojazdaćh do przejazdu kolejowego) z masy mineralno - asfaltowej AC 16 W w ilości 75,00 kg/m2 (śr. grubość 3 cm) 322,00 mb x 2,70 m = 869,40 m2 x 0,075 = 65,21 tony UWAGA! Przy założeniu wykonania warstwy warstwy wyrównawczej i ścieralnej w krótkim odstępie czasowym np. w jednym dniu nie wymagane jest skropienie między warstwowe, zwłaszcza przy małym ruchu pojazdów i temperaturze nie niższej niż 20 stopni Celciusza. 6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna 322,00 mb x 2,60 = 837,20 m2 7. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 10 cm szer. 0,30 m 322,00 mb x 0,30 m x 2 = 193,20 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem 193,20 m2 Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w kierunku Kaplicy w miejscowości Rychwałd km 0+000-0+200 (dł. 200mb) Zakres prac obejmuje między innymi: Szerokość istniejącej nawierzchni bitumicznej wynosi 3,50 m w kierunku Kaplicy w m. Rychwałd Km 0+000 - 0+200 (poszerzenie nawierzchni o 0,50 m) 1. Wykonanie koryta gł. 0,40 m, szer. 0,70 m z odkładem urobku na skarpie (od strony potoku) 2. Dolna warstwa podbudowy - stabilizacja 2,5 MPa z dowozu grub. 25 cm (km 0+000 - 0+200) - 200 mb x 0,70 m = 140,00 m2 3. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grub. 15 cm (km 0+000 - 0+200) - 200 mb x 0,70 m x 2 = 140,00 m2 4. Ciecie piłą istniejącej nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm na włączeniu do drogi powiatowej 8 mb x 2 = 16 mb. 5. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istn. nawierzchni bitumicznej drogi 200,00 mb x 3,50 = 700,00 m2 6. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istn. nawierzchni bitumicznej parkingu 580,00 m2 7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 5 cm - warstwa ścieralna - droga 200,00 mb x 4,00m= 800,00 m2 8 Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC11S o grub. 5 cm - parking 580,00 m2 9. Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 8 cm szer. 0,30 m - pobocze jednostronne str. lewa (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 200,00 mb x 0,30 = 60,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 60,00 m2 10. Opaska (analogia - pobocze) z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 8 cm wokół nawierzchni bitumicznej parkingu 96,00 mb x 0,30 m = 28,80 m2 - powierzchniowe utrwalenie opaski wokół nawierzchni bitumicznej parkingu z kruszywa łamanego emulsja asfaltową i grysem kamiennym - analogia utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem 28,80 m2 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót ( kosztorys ofertowy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach