Przetargi.pl
„Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w m. Jawor” CZĘŚĆ 1: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 od km 1+263 do km 1+805 w m. Jawor”. CZĘŚĆ 2: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w zakresie przebudowy chodnika w m. Jawor”.

Gmina Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 702 021
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
    ul. Rynek 1
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 768 702 021
    REGON: 39064739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.pl, www.jawor.bip.net.pl.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w m. Jawor” CZĘŚĆ 1: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 od km 1+263 do km 1+805 w m. Jawor”. CZĘŚĆ 2: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w zakresie przebudowy chodnika w m. Jawor”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ 1: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 od km 1+263 do km 1+805 w m. Jawor”. CZĘŚĆ 2: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w zakresie przebudowy chodnika w m. Jawor”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych części zamówienia, to jest na CZĘŚĆ 1 i/lub na CZĘŚĆ 2. UWAGA!!! Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia zobowiązany jest do złożenia formularza ofertowego osobno dla każdej części zamówienia. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane. 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 od km 1+263 do km 1+805 w m. Jawor” na odcinku 542 m.b. w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. Istniejąca droga wojewódzka stanowiąca ul. Kuzienniczą w Jaworze posiada jezdnię bitumiczną o szerokości średniej 6,0 m. Istniejąca nawierzchnia jest w złym stanie technicznym i nie spełnia wymagań bezpieczeństwa użytkowników. Na całym odcinku występują liczne spękania, wykruszenia krawędziowe i lokalne zaniżenia powodujące zastoiska wodne, pogłębiające degradację nawierzchni oraz ochlapywanie pieszych poruszających się po chodniku. Droga częściowo odwodniona jest do kanalizacji burzowej a częściowo woda odprowadzona jest powierzchniowo na pobocze skąd spływa do sąsiadującego gruntu. Oczekiwane przez Zamawiającego zmiany po realizacji zadania: wzmocnienie nawierzchni jezdni i poboczy oraz przebudowa kanalizacji burzowej. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, wyniki badań laboratoryjnych DSDiK we Wrocławiu, decyzje administracyjne, uzgodnienia i opinie niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania. b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 2: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w zakresie przebudowy chodnika w m. Jawor”, obejmującego wykonanie prac w zakresie przebudowy chodnika od skrzyżowania ul. Kuzienniczej (droga wojewódzka nr 374) z ul. Żwirową (droga gminna) do skrzyżowania z ul. Wiejską (droga wojewódzka nr 363) o długości ok. 542 m w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. Istniejący chodnik biegnie wzdłuż drogi i posiada nawierzchnie z miejscowymi wykruszeniami powierzchniowymi. Oczekiwane przez Zamawiającego zmiany po realizacji zadania: wykonanie chodnika z kostki betonowej. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, wyniki badań laboratoryjnych DSDiK we Wrocławiu, decyzje administracyjne, uzgodnienia i opinie niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania. b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót. 5. Warunki wspólne dla wszystkich części zamówienia: 5.1. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń dotyczących udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.2. Wykonawca po podpisaniu umowy w terminie 5 dni dostarczy harmonogram rzeczowo-finansowy, zgodny z istotnymi postanowieniami umowy, STWiORB i harmonogramem konsultacji, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5.3. Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Wykaz czynności do wykonania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przy robotach budowlanych: - pracownicy wykonujący prace fizyczne, bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych przy odtwarzaniu nawierzchni. Wymóg ten nie dotyczy m.in. projektantów, osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, osób wykonujących usługi transportowe i sprzętowe. 5.4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu kopii umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności o których mowa w pkt. 5.3 w trakcie realizacji zamówienia. Kopie dokumentów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - powinna jednak zawierać: imię i nazwisko osób, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. 5.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów potwierdzających bieżące opłacenie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt. 5.3 czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.6 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych określonych w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.7. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.3 czynności. 5.8. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuję się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 5.9. Podana w ofercie cena ofertowa musi obejmować koszty wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, w programie funkcjonalno-użytkowym i obowiązującymi w tej mierze przepisami, podatek VAT, wszelkie koszty w tym również wszelkie koszty towarzyszące, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz koszty wykonania prac projektowych, uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji, zatwierdzeń. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ, w wysokości określonej dla danej części zamówienia: CZĘŚĆ 1: 8.000,00 zł. CZĘŚĆ 2: 4.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Jawor, 59-400 Jawor, Rynek 1, BNP Paribas Bank Polska S.A., Nr konta: 58 2030 0045 1110 0000 0218 6120, z dopiskiem: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w m. Jawor – CZĘŚĆ ...............” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ……….. - do dnia ………..", e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wierzytelność z tytułu ww. gwarancji lub poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach