Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Węglowej w miejscowości Bieruń.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Węglowej w miejscowości Bieruń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45233140-2 Roboty drogowe kody pomocnicze: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 45233221-4 Malowanie nawierzchni 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociagów do odprowadzania wody burzowej 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Węglowej w miejscowości Bieruń”. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej ul. Węglowej w Bieruniu. Inwestycja polegać będzie na: 1) przebudowie drogi wewnętrznej ul. Węglowej o szer. zmiennej i dł. 406 m oraz budowie miejsc postojowych w jej ciągu; 2) przebudowie kanalizacji deszczowej; 3) budowie kanalizacji teletechnicznej; 4) przebudowie kolidującej sieci SN; 5) zabezpieczeniu sieci gazowej, wodociągowej, ciepłowniczej i elektrycznej. A) Zakres robót został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i obejmuje w szczególności: 1. Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu. 2. Roboty drogowe – przygotowawcze, ziemne i nawierzchniowe. 3. Kanalizacja deszczowa. 4. Kanalizacja teletechniczna. 5. Przebudowa sieci sN. 6. Wykonanie oznakowania pionowego. 7. Zieleń. 8. Regulacje urządzeń istniejących. 9. Dokumentacja powykonawcza. 10. Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informującej o realizowanej inwestycji. 11. Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informującej o zrealizowanej inwestycji. B) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ): 1. Projekt budowlany. 2. Projekty wykonawcze. 3. Projekt budowlano-wykonawczy. 4. Projekt docelowej organizacji ruchu. 5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 6. Przedmiary robót. 7. Projekt tablic (wizualizacja) oraz sposób montażu tablic informacyjnych. oraz w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. C) Dostępność dla osób niepełnosprawnych zagwarantowana zostanie poprzez wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z zachowaniem zasad, zgodnie z Ustawą o drogach publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, tj.: - podpory znaków drogowych usytuowane w sposób, który nie utrudnia użytkowania ciągu pieszo-jezdnego, w tym przez osoby niepełnosprawne. D) Informacja o dofinansowaniu projektu: Gmina Bieruń uzyskała dofinansowanie dla projektu pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Węglowej w miejscowości Bieruń” ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a) ustawy pzp: jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. E) Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru protokołu końcowego. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć: wykonanie robót drogowych w zakresie konstrukcji i nawierzchni wskazanych w działach od 1.4. do 1.6 przedmiaru robót. F) Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. G) Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera wzór umowy. H) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 40 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,5,6,7,8 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Zawartość oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy. 3.2 Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zapisami SIWZ. 3.3 Oświadczenia, zobowiązania. 3.4 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących spólnie. 3.5 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach