Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MINIKOPARKA GĄSIENICOWA fabrycznie nowa: • Masa transportowa nie większa niż 2470 kg. • Z możliwością samodzielnego poruszania się po kostce brukowej na odległość ok. 500m. • Głębokość kopania (przód): nie mniejsza niż 2550 mm, (przy podniesionym lemieszu). • Wysokość wysypu min 2800 mm. • Amortyzacja siłownika krańcowych położeń siłownika ramienia (bom) i wysięgnika (Arm). • Siłowniki ramienia koparki z zabezpieczeniem cylindra. • Zasięg kopania (na poziomie gruntu): min. 4400 mm. • Obrót ramienia P/L min. 60/60o z amortyzacją siłownika obrotu. • Siła uciągu: min. 29 kN. • Moc kopania na łyżce min 23,5 kN. • Moc kopania na ramieniu min. 15 kN. • Silnik wysokoprężny 3 cylindrowy o mocy nie mniej niż 15 kW nie większej niż 16 kW. • Szybkozłącze półautomatyczne. • Gąsienice gumowe o szerokości 250 mm, rozstaw 1500 mm. • Wysokość maszyny nie większa niż 2450 mm. • Szerokość maszyny nie większa niż 1500 mm. • Sterowanie układem hydraulicznym i obrotem ramienia, przy pomocy joysticka. wielofunkcyjnego, sterowanie jazdą dźwignie/składane pedały. • Kabina operatora zamykana, ogrzewana, siedzenie amortyzowane, tapicerowane, zwijany pas bezpieczeństwa, szyba przednia podnoszona, lusterko. • Lemiesz z funkcją pływania. • Obrys tyłu kabiny przy obrocie nie więcej niż 70 mm poza obrysem gąsienic. • Oświetlenie robocze maszyny min 2 lampy na kabinie, 1 lampa na ramieniu koparki. • Oświetlenie ostrzegawcze – kogut koloru żółtego. • 4 Uchwyty transportowe na kabinie maszyny, 4 uchwyty na podwoziu. Wyposażenie: • Łyżka do kopania szer. 450 mm. • Łyżka do skarpowania szer. 900 mm. • Młot hydrauliczny (tego samego producenta co maszyna) o masie min 150 kg z płytą oraz narzędziem roboczym (na płycie montażowej), średnica narzędzia min 55 mm. Okres gwarancji i rękojmi na ww. wyposażenie min. 12-miesięcy. Uwaga: • Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia maszyny do zamawiającego, rozruchu oraz przeszkolenia operatorów w zakresie obsługi. • Wraz z maszyną dostawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43200000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3000,00 (słownie: trzy tysiące złotych), 2) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408, 5) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć oryginale w Sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegąć na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikująca kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną