Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej Nr działek 51, 52/1, 54/1, 56/2, 57/1, 58/1, 60/1, 61/1, 62/1, 63/1, 64/1, 65/1, 66/1, 67/1 w miejscowości Ługów na odcinku 390 m

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5020143 , fax. 081 5020144
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 081 5020143, fax. 081 5020144
    REGON: 00053523800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej Nr działek 51, 52/1, 54/1, 56/2, 57/1, 58/1, 60/1, 61/1, 62/1, 63/1, 64/1, 65/1, 66/1, 67/1 w miejscowości Ługów na odcinku 390 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej Nr 51, 52/1, 54/1, 56/2, 57/1, 58/1, 60/1, 61/1, 62/1, 63/1, 64/1, 65/1, 66/1, 67/1 w miejscowości Ługów na odcinku 390 m: - wykonanie robót przygotowawczych; - wykonanie podbudowy; - wykonanie nawierzchni; - roboty ziemne wykończeniowe. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w załączonym Przedmiarze robót , Rysunku oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz co najmniej 1 roboty z zakresu przebudowy lub budowy dróg o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - podanie wartości tej roboty oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie 4. Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) Formularz oferty przetargowej b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) d) Umowę spółki cywilnej - jeżeli wykonawca jest spółką cywilną. e) Parafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach