Przetargi.pl
Przebudowa drogi w ul. Papieża Jana Pawła II w Kamiennej Górze

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w ul. Papieża Jana Pawła II w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi w ul. Papieża Jana Pawła II w Kamiennej Górze. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: • Rozbiórkę istniejących konstrukcji elementów pasa drogi z poboczami, • Rozbiórkę istniejącego oznakowania z pominięciem rejonu ronda, • Przebudowę kanalizacji deszczowej Dn 350 z wpustami ulicznymi, w tym w rejonie dz. nr 309/5 (istniejące rondo), odcinek kanalizacji deszczowej przebudować metodą bezwykopową, • Wykonanie nowych konstrukcji nośnych pasa jezdni i nawierzchni asfaltowych, • Wykonanie nowych konstrukcji nośnych chodników i nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, • Wykonanie konstrukcji zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej barwionej, • Wykonanie zatok postojowych wzdłużnych i prostopadłych o nawierzchni z kostki granitowej, • Wykonanie zatok autobusowych o nawierzchni z kostki granitowej, • Urządzenie trawników (terenów zielonych) z zadrzewieniami i zakrzewieniami, • Częściową wymianę nawierzchni asfaltowej na przeprawie mostowej (sfrezowanie i ułożenie nowej warstwy ścieralnej), • Wykonanie przejść dla pieszych z oznakowaniem aktywnym, w tym jednego z progiem zwalniającym, • Doświetlenie przejść dla pieszych, • Wykonanie oznakowania stałej organizacji ruchu, • Roboty porządkowe. Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - przygotowanie zastępczej (czasowej) organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót drogowych (wykonanie projektu i jego zatwierdzenie oraz wykonanie oznakowania tymczasowego); - urządzenie trawników przy wykorzystaniu trawy z rolki, - rozebranie kostki betonowej z chodników, złożenie na paletach i przetransportowanie jej w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość nie większą niż 2 km), - zdemontowanie krat wpustowych i włazów studzienek i przekazanie ich Zamawiającemu, - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej, - inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. UWAGA: Prace realizowane będą na drodze prowadzącej do wielu instytucji, takich jak Urząd Skarbowy, Poczta Polska, przedszkola a także do centrum handlowego, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia takiej organizacji zastępczej, aby umożliwić dojście do instytucji oraz dojazd do centrum handlowego. Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac należy zapewnić dostęp służbom wodno-kanalizacyjnym (MPWiK) celem modernizacji sieci wodno-kanalizacyjnej. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja techniczna, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach