Przetargi.pl
Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa układu komunikacyjnego dla obszaru aktywności gospodarczej w rejonie ulic: Nasiennej, Hangarowej i Myrka"

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa układu komunikacyjnego dla obszaru aktywności gospodarczej w rejonie ulic: Nasiennej, Hangarowej i Myrka"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi klasy Z na odcinku od skrzyżowania z ul. Myrka (bez skrzyżowania) poprzez ul. Hangarową do wlotu ul. Nasiennej do ronda Bitwy Legnickiej 1241r. wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, oświetleniem ulicznym, odwodnieniem drogi, przebudową przejazdu kolejowego, usunięciem kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym wraz z docelową organizacją ruchu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w tym m.in.: 1) Przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. 2) Część drogową: Etap I - od km 0+0 do km 0+560 od Ronda Bitwy Legnickiej 1241r. przez ul. Nasienną wraz z rondem oraz Etap II – od km 0+560 do km 2+755 od ronda przez ul. Hangarową do skrzyżowania z ul. Myrka: a) budowę i przebudowę jezdni kategorii Z – wykonanie nawierzchni bitumicznej, b) przebudowa przejazdu kolejowego kategorii D w km 0+350,63 w ul. Nasiennej, c) budowa ciągów pieszo-rowerowych, chodników i ścieżek rowerowych, d) budowa zatok autobusowych, e) zagospodarowanie pasów zieleni, f) wycinkę drzew i krzewów, g) montaż elementów małej architektury (wiaty, kosze uliczne). 3) Docelową organizacja ruchu drogowego – aktualizację, zatwierdzenie i wprowadzenie. 4) Część elektryczną: • budowa sieci oświetlenia ulicznego wraz z przyłączeniem do sieci TAURON, • usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi. 5) Budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej w tym: przepustów, zbiorników retencyjnych wraz z dojazdami serwisowymi. 6) Budowę kanalizacji na cele szerokopasmowej sieci kanalizacji teleinformatycznej LEGMAN. 7) Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (na rzecz LPWiK S.A.). 8) Uwzględnienie i koordynację prac z podmiotami wykonującymi uzbrojenie podziemne, naziemne i nadziemne. 9) Uwzględnienie i zorganizowanie prac w sposób zapewniający dostęp do posesji, dojazd obiektów użyteczności publicznej, punktów handlowych, usługowych lub produkcyjnych; zapewnienie dojazdu dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa poprzez np. zabezpieczenie wykopów, oznakowanie, kładki i przejścia itp. 10) Po zakończeniu budowy przywrócenie istniejących dróg, wykorzystywanych jako dojazd do budowy, do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia robót. 11) Uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z przekazaniem obiektu Zamawiającemu z uprawomocnionym pozwoleniem na użytkowanie. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja”, projekt umowy – Rozdział 3 siwz i Rozdział 5 siwz. Sugerowany podział na części do realizacji/odbioru w harmonogramie rzeczowo-finansowym – załącznik nr 11 do 'Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane w siwz. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. UWAGA: 1) Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica; 2) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest – w ramach tymczasowej organizacji ruchu – do zapewnienia dojazdu do posesji mieszkańców oraz firm. 3) Zamawiający zastrzega możliwość aktualizacji i urealnienia harmonogramu do możliwości finansowych budżetu Miasta Legnicy i Legnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A. (LPWiK S.A.) w danym roku budżetowym po Uchwaleniu Budżetu lub jego zmiany. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) - wykonywania robót drogowych, - wykonywania robót sanitarnych, - wykonywania robót elektrycznych. Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby do wykonywania ww. robót/czynności na cały okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) . 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 6) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 – tekst jednolity) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji; 7) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy - koordynator posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na dwóch zadaniach polegających na przebudowie/budowie drogi klasy min. L/Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - (Dz. U. z 2016r. poz. 124-t.j.) o nawierzchni bitumicznej, o długości min. 300m w terenie zabudowy wraz z uzbrojeniem obejmującym kanalizację deszczową/kanalizację sanitarną i oświetlenie uliczne - każde; w tym: jedno zadanie obejmujące dodatkowo również usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami. Ponadto dodatkowo punktowane będzie (pkt XIV. „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz) doświadczenie, polegające na tym, że ww. osoba była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na zadaniu-zadaniach obejmującym/ych przebudowę/budowę przejazdu kolejowego min. kategorii D. - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 8) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. wykaz co najmniej: 8.1) dwa zamówienia: polegające na przebudowie/budowie drogi klasy min. L/Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124-t.j.), o nawierzchni bitumicznej, o długości min. 300m w terenie zabudowy wraz z uzbrojeniem obejmującym kanalizację deszczową/kanalizację sanitarną i oświetlenie uliczne – każde, w tym jedno zadanie obejmujące dodatkowo również usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami; oraz 8.2) min. jedno zamówienie polegające na przebudowie/budowie sieci wodociągowej z rur PEHD o średnicy min. 125 mm i długości nie mniejszej niż 100 mb – wykazać można odrębnie lub w którymś z zadań sprecyzowanych w ppkt. 8.1) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowasą referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 9) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 10) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z załącznikiem nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz „Warunki zmian umowy”. 11) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. 12) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 13) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 14) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach