Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Starym Bugaju i przebudowa drogi gminnej w Brzezinach

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 35-95-072 , fax. 034 3595013
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    ul. Wojska Polskiego 12 12
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 034 35-95-072, fax. 034 3595013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Starym Bugaju i przebudowa drogi gminnej w Brzezinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi w Starym Bugaju i przebudowa drogi gminnej w Brzezinach. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: 1 Przebudowa drogi w Starym Bugaju Opis: Zakres robót przewiduje wykonanie następujących robót: -długość drogi 795mb w tym 517mb nawierzchnia z masy bitumicznej o szerokości 3,5 i 4,0m. - wykonanie podbudowy tłuczniowej na całej szerokości jezdni i na poszerzeniach - wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej gr 5cm - wymiana 2 przepustów pod drogą oraz wykonanie przepustów na zjazdach - wykonanie podbudowy i nawierzchni z masy bitumicznej na zjazdach - oczyszczenie zamulonych i zanieczyszczonych rowów z namułu - wykonanie korytek ściekowych i umocnienia skarpy z płyt betonowych - wykonanie poboczy tłuczniowych szer. 0,5m gr 10cm - umocnienie poboczy kostką kamienną na łukach na podbudowie betonowej Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego, np. wapieni, dolomitów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w załączonych dokumentacjach projektowych (opis robót), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót. Odbiór robót przeprowadzony zostanie w terminie 7 dni od zgłoszenia zakończenia robót przez Wykonawcę, protokołów odbiorów robót zanikających, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej z wynikami badań nawierzchni, o których mowa w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, certyfikatów jakości, atestów, deklaracji zgodności na zastosowane materiały. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowane materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zadanie częściowe nr: 2 Przebudowa drogi w Brzezinach Opis: Zakres robót przewiduje wykonanie następujących robót: długość drogi 960mb nawierzchnia z masy bitumicznej o szerokości 3,5 i 4,0m. - wykonanie podbudowy tłuczniowej na całej szerokości jezdni i na poszerzeniach - wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej gr 5cm - wymiana przepustu fi 800 pod drogą oraz wykonanie przepustów fi 300 na zjazdach - z murkami oporowymi betonowymi - wykonanie podbudowy i nawierzchni z masy bitumicznej gr 5cm na zjazdach - oczyszczenie zamulonych i zanieczyszczonych rowów - wykonanie korytek ściekowych betonowych na długości 45m - wykonanie wpustu drogowego z przykanalikiem fi 160 - wykonanie poboczy tłuczniowych szer. 0,5m gr. 10cm - umocnienie poboczy kostką kamienną na łukach na podbudowie betonowej Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego, np. wapieni, dolomitów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w załączonych dokumentacjach projektowych (opis robót), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót. Odbiór robót przeprowadzony zostanie w terminie 7 dni od zgłoszenia zakończenia robót przez Wykonawcę, protokołów odbiorów robót zanikających, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej z wynikami badań nawierzchni, o których mowa w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, certyfikatów jakości, atestów, deklaracji zgodności na zastosowane materiały. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowane materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 7 000.00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-08-21 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział w Radłowie, ul. Długa 2, 46-331 Radłów41 8909 1045 0055 0500 1661 0007; przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego jest uznana jako data i godzina wpłynięcia wadium. b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzinie/ składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pozostałej formie niż pieniądz należy złożyć za pokwitowaniem w formie oryginału w Biurze Obsługi Interesanta (parter) Urząd Gminy w Rudnikach 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12, a kserokopię (-e) potwierdzoną (-e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą - pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania - oraz umożliwić Zamawiającemu otrzymanie okresowej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do ofert w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rudnikach w terminie określonym dla złożenia ofert. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art.24 ust.2 pkt 4 ustawy) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach