Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWOŚCI JASTRZĘBNIK

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWOŚCI JASTRZĘBNIK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa drogi w m-ci Jastrzębnik polegająca na: wykonaniu podbudowy dolnej z kruszywa łamanego grubości 12 cm wykonaniu podbudowy górnej z kruszywa łamanego grubości 8 cm warstwy odsączającej gr. 10 cm szer. 4.50 m przykryciu podbudowy podwójnym powierzchniowym utrwaleniem regulacji poboczy pospółką Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właściciela sieci o zamiarze prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasuw i podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. Wykonawca w trakcie prowadzenia pomiarów geodezyjnych zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu problemów wynikających z rozbieżności stanu istniejącego ze stanem prawnym. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca musi być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru oraz wytyczenie geodezyjne. Roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w ofercie. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania oględzin przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. W pracach należy uwzględnić wycinkę kolidujących zakrzaczeń i usuwanie korzeni. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą w tym wytyczenie geodezyjne, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Jeżeli w specyfikacji technicznej i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwa podobne zamówienia. Za podobne zamówienia uznaje się remonty, modernizacje dróg bitumicznych o długości min. 1500 mb lub powierzchni min. 4.500 m2 w jednym zadaniu. dysponuje lub będzie dysponował jako Wykonawca osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane (kierownika robót) udokumentują kwalifikacje zawodowe i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Jeżeli uprawnienia uzyskanie po 1 stycznia 1995 r., tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane również Decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisaniu do Centralnego Rejestru zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy . 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie: posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 600.000,00 zł, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4., 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą, 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, IV. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. V.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, (oryginał do wglądu w dniu podpisywania umowy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) wykaz wykonanych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością według wzoru ustalonego w załączniku nr 6, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru ustalonego w zał. nr 7 oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia budowlane kierownika robót - udokumentują kwalifikacje zawodowe i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Jeżeli uprawnienia uzyskanie po 1 stycznia 1995 r., tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane również Decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisaniu do Centralnego Rejestru. Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 7) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego 8) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego 9) Do oferty należy załączyć również: a)wypełniony wzór formularza ofertowego b)kosztorys ofertowy - ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Kosztorys ofertowy nie będzie jednak podlegał ocenie na etapie oceny ofert. II.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. I.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. I.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. I.1. III. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1, 7 i 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. IV. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabiawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach