Przetargi.pl
Przebudowa drogi śródpolnej Gądek - Pokrzywnica

Gmina Szydłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64-930 Szydłowo, Jaraczewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 211 55 21 , fax. 67 211 55 21
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
    Jaraczewo 2
    64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
    tel. 67 211 55 21, fax. 67 211 55 21
    REGON: 57079124700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.szydlowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi śródpolnej Gądek - Pokrzywnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni gruntowej Gądek - Pokrzywnica łącznie z przebudową istniejących zjazdów. Inwestycja realizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych 12,331 obręb 00078 Pokrzywnica. Droga nie jest drogą publiczną. 2. Istniejący teren pod realizacje inwestycji stanowi pas drogowy drogi gminnej niepublicznej przebiegający poprzez tereny rzadko zabudowane pomiędzy m. Gądek - a Pokrzywnicą. Istniejąca droga służy jako droga dojazdowa do gruntów rolnych. Istniejąca droga o nawierzchni gruntowej posiada przekrój poprzeczny i podłużny niejednorodny o nieregularnym pochyleniu. Szerokość jezdni od 3,0 m do 3,50 m. Zjazdy istniejące do pól i zabudowy zagrodowej. W obrębie pasa drogowego znajdują się media – między innymi sieci energetyczne i wodociągowe widoczne na planie sytuacyjnym. 3. Przebieg przebudowywanej drogi zaprojektowano w liniach rozgraniczających pas drogowy bez konieczności jego poszerzania. Jezdnie zaprojektowano jak dla klas drogi D – o szerokości 4,00 m o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach, z zastosowaniem mijanek zgodnie z planem sytuacyjnym. Pochylenie poprzeczne nawierzchni dwustronne 3%. Pobocza obustronne gruntowe o pochyleniu 8%. Droga w planie składa się z odcinków prostych i łuków o promieniu od 20 m do 30 m. Nawierzchnia z kruszywa betonowego 0/63 mm, gr. 25 cm. Zestawienie powierzchni: przebudowa jezdni - 5739,00 m2; przebudowa zjazdów 164,00 m2; razem - 5903,00 m2 4. Konstrukcja nawierzchni jezdni • Kruszywo betonowe o zawartości masy cegły do 10% 0/63 mm gr. 25 cm Uwaga: W przypadku wystąpienia podczas zagęszczania nawierzchni rozsegregowanych powierzchni nawierzchni z kruszywa betonowego należy uzupełnić klińcem (4/31.5 mm) i miałem z odsiewu (0/4mm). 5. Konstrukcja nawierzchni zjazdów • Kruszywo betonowe o zawartości masy cegły do 10% 0/63 mm gr. 25 cm Uwaga: W przypadku wystąpienia podczas zagęszczania nawierzchni rozsegregowanych powierzchni nawierzchni z kruszywa betonowego należy uzupełnić klińcem (4/31.5 mm) i miałem z odsiewu (0/4mm) 6. Przebudowa drogi obejmować będzie następujący zakres prac: - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie konstrukcji nawierzchni, - profilowanie przyległego terenu, - wykonanie zabezpieczenia przewodów, - roboty porządkowe. 7. Przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyłączeniem czynności kierownika budowy lub kierownika robót oraz geodety, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 95 8937 0007 0000 1674 2000 0040 z dopiskiem: „Wadium – Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Gądek - Pokrzywnica”. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do SIWZ); oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitanowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do SIWZ) - składane przez wykonawcę w termie 3 dni od dnia zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach