Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr DP 2023 S Zawady – Mokra - Kłobuck w km 0+000 do 5+100 – etap 2.

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
    REGON: 15218075400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr DP 2023 S Zawady – Mokra - Kłobuck w km 0+000 do 5+100 – etap 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr DP 2023 S Zawady – Mokra – Kłobuck na odcinku od km 0+000 do 5+100 – etap 2, zgodnie z przyznaną promesą z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz wykonanie napraw wielkopowierzchniowych nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2023 S na odcinku od km 2+500 do km 9+550. Zakres przebudowy drogi nr DP 2023 S Zawady – Mokra – Kłobuck w km 0+000 do 5+100 – etap 2 obejmować będzie: -mechaniczne i ręczne ścinanie oraz karczowanie zagajników występujących w rowach przydrożnych, -frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału na odległość do 4 km, -roboty ziemne na poszerzeniach jezdni z wywozem materiału na odległość do 5 km, -wykonanie warstwy odsączającej z piasku i zagęszczenie mechaniczne gr. 15 cm, -wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm, -wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm, -mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej, -wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 7 cm, -wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 5 cm, -skropienie asfaltem krawędzi jezdni oraz połączenia, -mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy o grub. 15 cm z transportem na odl. 5 km, -umocnienie poboczy i zjazdów warstwą podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, -ręczne czyszczenie i regulacja pionowa studzienek ściekowych, -wykonanie renowacji rowów przydrożnych i wyprofilowanie skarp i dna rowu, -plantowanie skarp i dna rowu wraz z obsianiem skarp trawą. Przedmiotem robót na odcinku drogi powiatowej nr 2023 S w km od 2+500 do 9+550 będzie wykonanie napraw wielkopowierzchniowych nawierzchni jezdni, o zakresie jn.: -frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 4 km, -mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, -ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, warstwy ścieralnej o grub. po zagęszczeniu 4 cm, -skropienie asfaltem krawędzi naprawionych powierzchni jezdni oraz połączeń. Zadanie zostanie zrealizowane na następujących odcinkach: - w km od 2+500 do km 2+564, - w km od 2+546 do km 2+650, - w km od 3+000 do km 3+540, - w km od 8+650 do km 9+550. Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej „SIWZ” lub „Specyfikacją”. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „przedmiotem zamówienia” lub „Robotą”. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: -operatorów/kierowców: koparki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych, -osoby wykonujące karczowanie zagajników, -osoby czyszczące jezdnie, -osoby plantujące skarpy rowów przydrożnych, -osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z działem VIII pkt 8 SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………-do dnia …………..”. d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobucku, Nr 18 8248 0002 2001 0000 0101 0005. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kłobucku, ul. Jana Pawła II 13 w kancelarii pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach