Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem nawierzchni alei w północnej części Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej w Bielsku-Białej

Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 971 497 , fax. 33 4971786, 8227539
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    Plac Ratuszowy 1
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 334 971 497, fax. 33 4971786, 8227539
    REGON: 51566100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem nawierzchni alei w północnej części Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski obejmuje usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu Prawa budowlanego. Niniejszy nadzór obejmuje w szczególności: 1)zapoznanie się z dokumentacją techniczną, zaznajomienie się z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 2)złożenie oświadczenia, stwierdzającego przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego, 3)ścisłą współpracę z Zamawiającym i reprezentowanie jego interesów wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 4)doradztwo podczas całego procesu inwestycyjnego, rozstrzyganie sporów, proponując sposoby ich rozwiązania, 5)uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji, prowadzenie narad na budowie i sporządzanie protokołów z narad, kontrola realizacji ustaleń z tych narad (w miarę potrzeb); 6)nadzór nad realizacją inwestycji, w tym m.in.: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli i nadzoru nad realizacją inwestycji w taki sposób, aby inwestycja była wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami (w tym w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów ppoż.), zasadami wiedzy technicznej, umową oraz ofertą wykonawcy robót, w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie, b)skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, a także realizacji warunków ustalonych w decyzjach, uzgodnieniach i warunkach technicznych i administracyjnych opiniujących realizację inwestycji (w przypadku wystąpienia tych dokumentów), c)w razie zagrożenia terminu Inspektor Nadzoru przeanalizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawi Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych na warunkach określonych w umowie na roboty budowlane, d)sprawdzenie czy osoby zatrudnione przez Wykonawcę robót budowlanych lub podwykonawców posiadają kwalifikacje oraz odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, e)weryfikacja, czy podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych na budowie, wykonują rzeczywiście takie roboty, które Wykonawca w swej ofercie deklarował jako roboty planowane do wykonania przez podwykonawców, f)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych przestrzegania reżimów technologicznych wykonywania robót, wynikających ze specyfiki prowadzonych prac i wymagań zawartych w STWiORB, w szczególności w zakresie temperatur, czasu przerw technologicznych, warunków atmosferycznych, itp., g)koordynowanie prac ewentualnych innych wykonawców na budowie, h)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót budowlanych, i)sporządzanie wszelkich niezbędnych dokumentów, stosownie do postanowień umowy, umowy na roboty budowlane, wymagań Zamawiającego i/lub innych instytucji, j)sprawdzanie, czy zapewniona jest ochrona i ubezpieczenie inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z umową na roboty budowlane, k)opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu wykonania robót, w tym zmiany materiałów i technologii, l)wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, m)kontrola prawidłowego rozliczenia inwestycji (m.in. kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót), 7)zapewnienie skuteczności nadzorowania poprzez obecność na budowie w odpowiednich odstępach czasu, tj. min. 3 razy w tygodniu, a także na każde nieplanowane wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia (obecność na placu budowy należy udokumentować odpowiednimi zapisami w ewidencji pobytów, które prowadzić będzie Inspektor Nadzoru, a zatwierdzać będzie Zamawiający), 8)W przypadku powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, a w przypadku awarii niezwłocznie, 9)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10)stwierdzanie aktualnego stanu robót w razie zaistnienia potrzeby ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, 11)uczestnictwo w zakończeniu inwestycji - odbiorze robót: a)stwierdzenie zakończenia wszystkich robót, b)wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót budowlanych w terminie określonym umową na roboty budowlane i powiadomienie o tym wszystkie zainteresowane strony, c)sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, d)opracowanie oceny jakościowej wykonanych robót wraz z jej uzasadnieniem, e)kontrola usunięcia wad przez wykonawcę robót, f)podpisanie odbioru końcowego robót, 13) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy podczas końcowego odbioru inwestycji i sprawdzenie m.in.: ­- złożenia wymaganych dokumentów, poświadczających wprowadzenie do obrotu zastosowanych materiałów, zgodnie z obowiązującymi przepisami - protokołów odbiorów technicznych wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z potwierdzeniem przyjęcia jej do zasobu geodezyjnego), instrukcji użytkowania i konserwacji zastosowanych materiałów, dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie trwania budowy i innych wymaganych dokumentów oraz ich weryfikację pod kątem zgodności z wymaganiami i przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach