Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 971 497 , fax. 33 4971786, 8227539
- Data zamieszczenia: 2017-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Plac Ratuszowy 1
43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 334 971 497, fax. 33 4971786, 8227539
REGON: 51566100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem nawierzchni alei w północnej części Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadzór inwestorski obejmuje usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu Prawa budowlanego. Niniejszy nadzór obejmuje w szczególności: 1)zapoznanie się z dokumentacją techniczną, zaznajomienie się z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 2)złożenie oświadczenia, stwierdzającego przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego, 3)ścisłą współpracę z Zamawiającym i reprezentowanie jego interesów wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 4)doradztwo podczas całego procesu inwestycyjnego, rozstrzyganie sporów, proponując sposoby ich rozwiązania, 5)uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji, prowadzenie narad na budowie i sporządzanie protokołów z narad, kontrola realizacji ustaleń z tych narad (w miarę potrzeb); 6)nadzór nad realizacją inwestycji, w tym m.in.: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli i nadzoru nad realizacją inwestycji w taki sposób, aby inwestycja była wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami (w tym w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów ppoż.), zasadami wiedzy technicznej, umową oraz ofertą wykonawcy robót, w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie, b)skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, a także realizacji warunków ustalonych w decyzjach, uzgodnieniach i warunkach technicznych i administracyjnych opiniujących realizację inwestycji (w przypadku wystąpienia tych dokumentów), c)w razie zagrożenia terminu Inspektor Nadzoru przeanalizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawi Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych na warunkach określonych w umowie na roboty budowlane, d)sprawdzenie czy osoby zatrudnione przez Wykonawcę robót budowlanych lub podwykonawców posiadają kwalifikacje oraz odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, e)weryfikacja, czy podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych na budowie, wykonują rzeczywiście takie roboty, które Wykonawca w swej ofercie deklarował jako roboty planowane do wykonania przez podwykonawców, f)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych przestrzegania reżimów technologicznych wykonywania robót, wynikających ze specyfiki prowadzonych prac i wymagań zawartych w STWiORB, w szczególności w zakresie temperatur, czasu przerw technologicznych, warunków atmosferycznych, itp., g)koordynowanie prac ewentualnych innych wykonawców na budowie, h)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót budowlanych, i)sporządzanie wszelkich niezbędnych dokumentów, stosownie do postanowień umowy, umowy na roboty budowlane, wymagań Zamawiającego i/lub innych instytucji, j)sprawdzanie, czy zapewniona jest ochrona i ubezpieczenie inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z umową na roboty budowlane, k)opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu wykonania robót, w tym zmiany materiałów i technologii, l)wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, m)kontrola prawidłowego rozliczenia inwestycji (m.in. kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót), 7)zapewnienie skuteczności nadzorowania poprzez obecność na budowie w odpowiednich odstępach czasu, tj. min. 3 razy w tygodniu, a także na każde nieplanowane wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia (obecność na placu budowy należy udokumentować odpowiednimi zapisami w ewidencji pobytów, które prowadzić będzie Inspektor Nadzoru, a zatwierdzać będzie Zamawiający), 8)W przypadku powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, a w przypadku awarii niezwłocznie, 9)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10)stwierdzanie aktualnego stanu robót w razie zaistnienia potrzeby ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, 11)uczestnictwo w zakończeniu inwestycji - odbiorze robót: a)stwierdzenie zakończenia wszystkich robót, b)wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót budowlanych w terminie określonym umową na roboty budowlane i powiadomienie o tym wszystkie zainteresowane strony, c)sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, d)opracowanie oceny jakościowej wykonanych robót wraz z jej uzasadnieniem, e)kontrola usunięcia wad przez wykonawcę robót, f)podpisanie odbioru końcowego robót, 13) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy podczas końcowego odbioru inwestycji i sprawdzenie m.in.: - złożenia wymaganych dokumentów, poświadczających wprowadzenie do obrotu zastosowanych materiałów, zgodnie z obowiązującymi przepisami - protokołów odbiorów technicznych wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z potwierdzeniem przyjęcia jej do zasobu geodezyjnego), instrukcji użytkowania i konserwacji zastosowanych materiałów, dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie trwania budowy i innych wymaganych dokumentów oraz ich weryfikację pod kątem zgodności z wymaganiami i przepisami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad pracami restauratorskimi w pomieszczeniach Żywieckiej Biblioteki Samorządowej
Dodano: 2024-05-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
Dodano: 2024-04-30 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu - Podniesienie dróg najazdowych oraz wiaduktu drogowego w ciągu DW 933 w Jastrzębiu-Zdroju – dokończenie zadania
Dodano: 2024-04-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej Nr 2950S (ul. Wilkowicka) nad torami PKP w miejscowości Toszek
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2024-03-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn." Budowa lub modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik wraz z ukształtowaniem i wzmocnieniem skarp "
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją zadania: "Wykonanie remontu wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym, Częstochowa ul. Gombrowicza 1"
Dodano: 2024-01-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2023-11-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: ”Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na kompleks sportowo-kulturalno-oświatowy z salą terapii ruchowej dla osadzonych”
Dodano: 2023-08-09