Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 4915E na odcinku Zduńska Wola - Ptaszkowice do granic powiatu

Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8232204 , fax. 043 8232204
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zduńskowolski
    ul. Złotnickiego 25 25
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8232204, fax. 043 8232204
    REGON: 73093479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 4915E na odcinku Zduńska Wola - Ptaszkowice do granic powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowywany odcinek drogi stanowi ciąg drogi powiatowej: Nr 4915E Opracowanie dotyczy odcinka o długości 6.838,18 mb : Długość przebudowywanego ciągu : - I etap od - PT-km 0+000 do km 2+495,87 - II etap od km 2+495,87 do km 6+838,18 -KT(granicy powiatu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł. (słownie : sto tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - Pieniądzu, - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, - Gwarancjach bankowych, - Gwarancjach ubezpieczeniowych - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn. zmian.). W przypadku wpłaty pieniężnej, prosimy przelew kierować na konto depozytowe Bank PKO BP. S.A. Oddział Zduńska Wola Nr 30 10203437 0000 1902 0018 2014 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne prawne, bądź jednostki nie posiadające osobowości prawnej, które spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; b) Udzielą co najmniej pięcioletniej gwarancji tak na wykonane roboty jak i użyte materiały
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Niezbędne oświadczenia (dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy): 1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami): 1) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i wyciąg z aktu rejestracji firmy, potwierdzający profil działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia; 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości; wykonania decyzji właściwego organu. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wymagane dokumenty: 2.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 do 8 (stosownie do charakteru wykonawcy) ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1) wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kserokopie dyplomów, uprawnień); 2) wymagane jest jako warunek w przetargu aby oferent przedstawił wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, z których przynajmniej jedna jest o podobnym charakterze, t.j. polegała na budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 70 % wartości złożonej oferty. 2.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach