Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w północnej części Miasta Sieradz i Gminy Sieradz

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Górka Kłocka 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 828 62 10 , fax. 043 828 62 22
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Górka Kłocka 14 14
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 828 62 10, fax. 043 828 62 22
    REGON: 73033552800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwiksieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w północnej części Miasta Sieradz i Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie (wg czerwonego FIDIC-a: warunki kontraktowe na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez zamawiającego , 2 wydanie angielsko-polskie 2004, tłumaczenie pierwszego wydania z 1999 r. SIDiR) sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i ciśnieniowej) wraz z obiektami na sieciach (w tym pompownie ścieków 16 szt.) i odcinkami kanalizacji od nitki głównej do granicy nieruchomości na terenie północnej części Miasta Sieradz i Gminy Sieradz o sumarycznej długości ok. 25,6 km w zakresie średnic przewodów 90 - 250 mm. Zakres kontraktu obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej - kolektory grawitacyjne oraz rurociągi tłoczne wraz z obiektami na sieci (w tym z przepompowniami) i odcinkami kanalizacji od nitki głównej do granicy nieruchomości: Zadanie I - Miasto Sieradz. - Przewód grawitacyjny DN 200 x 5,9 mm L = 4 103,00 m - Przewód tłoczny ? 110 x 6,6 mm L = 207,00 m - Studnie rozprężne PEHD ? 1000 mm szt. 2 - Studnie rewizyjne PE ? 600 mm szt. 105 - Studnie rewizyjne betonowe ? 1200 mm szt. 52 - Przepompownie ścieków szt. 2 - Przewód grawitacyjny DN 160 x 4,7 mm L = 515,00 m (w tym zakres kwalifikowany zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej: kanalizacja sanitarna - 4 350 m, przepompownie - 1 szt.). Zadanie II - Gmina Sieradz. - Przewód grawitacyjny DN 250 x 7,3 mm L = 418,00 m - Przewód grawitacyjny DN 200 x 5,9 mm L = 13 040,00 m - Przewód tłoczny ? 110 x 6,6 mm L = 1 632,00 m - Przewód tłoczny ? 90 x 5,4 mm L = 4 380,00 m - Studnie rewizyjne PE ? 425 mm szt. 254 - Studnie rewizyjne betonowe ? 1000 mm szt. 154 - Studnie rozprężne betonowe ? 1200 mm szt. 16 - Studnie z zaworami na-odpowietrzającymi na ruroc. tł. bet. ? 800 szt. 1 - Przepompownie ścieków szt. 14 - Przewód grawitacyjny DN 160 x 4,7 mm L = 1 323,00 m (w tym zakres kwalifikowany zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej: kanalizacja sanitarna - 12 335 m, przepompownie - 4 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łącznie pisemne zobowiązanie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: - 25 km sieci kanalizacyjnych w tym: kanalizację sanitarną grawitacyjną, kanalizację sanitarną ciśnieniową oraz 10 pompowni ścieków, - 3 budowy polegające na przejściu pod drogą w technologii przecisku lub przewiertu sterowanego, - jedno zadanie inwestycyjne w sektorze gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót netto minimum 5.000.000 PLN b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników. c) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby posiadające znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumaczy języka polskiego), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1. Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Kontraktu) posiadający: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kontraktami na roboty jako przedstawiciel Wykonawcy, kierownik projektu lub kierownik budowy, w tym, przy co najmniej jednej realizacji kontraktu/zadania z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości robót budowlanych minimum 5 000 000 PLN (bez VAT). 2.Ekspert 2 - Kierownik Budowy posiadający: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych, - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy. 3. Ekspert 3 - Kierownik Robót Instalacyjno - Sanitarnych posiadający: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych, - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Instalacyjno - Sanitarnych przy realizacji kontraktów z zakresu gospodarki wodno - ściekowej. 4. Ekspert 4 - Kierownik Robót Drogowych posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Drogowych. 4. Ekspert 5 - Kierownik Robót Elektrycznych posiadający: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektrycznych przy realizacji kontraktów z zakresu gospodarki wodno - ściekowej. UWAGA: Funkcję Eksperta 1 i Eksperta 2 może pełnić ta sama osoba. 3). Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie osiągnąć średnioroczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości minimum 10 000 000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej3.500.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 3.500.000 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 3.500.000 PLN. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien złożyć następujące dokumenty: 1) Status prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.P.z.p. 3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie musiały zawierać, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej; b) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, c) wykaz osób i podmiotów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu w SIWZ, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 roku nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006 roku poz.578) lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów. 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokumenty powinno złożyć tylu wykonawców ile będzie to konieczne dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu): 1. Rachunek zysków i strat (część sprawozdania finansowego), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających wielkość przychodów netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Wszelkie wartości podane w innej walucie niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwiksieradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach