Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3421W SOKOŁOWO-OBRYTE-PNIEWO-ZATORY NA ODCINKU MYSTKÓWIEC KALINÓWKA - MYSTKÓWIEC SZCZUCIN DŁUGOŚCI 1,5KM

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. 3-go Maja 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6928577 , fax. 023 6928577
  • Data zamieszczenia: 2015-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 3-go Maja 20 20
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6928577, fax. 023 6928577
    REGON: 13038226800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3421W SOKOŁOWO-OBRYTE-PNIEWO-ZATORY NA ODCINKU MYSTKÓWIEC KALINÓWKA - MYSTKÓWIEC SZCZUCIN DŁUGOŚCI 1,5KM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3421W Sokołowo - Obryte - Pniewo - Zatory na odcinku Mystkówiec Kalinówka - Mystkówiec Szczucin długości 1,5 km. 1.2. Zakres robót obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze, wykonanie robót ziemnych, podbudowy, odwodnienia, nawierzchni oraz roboty wykończeniowe. 1.3. Zamówienie obejmuje również opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, utrzymanie na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, uporządkowanie terenu - wartość tych robót zawarta jest w cenie kosztorysowej. 1.4. Okres rękojmi wynosi 5 lata. Okres rękojmi zaczyna się w dzień po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy (po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804) 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8213 0008 2001 0012 7390 0002

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdppultusk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach