Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
- Data zamieszczenia: 2017-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
Objazdowa 20
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 748680180, fax. 748680190
REGON: 890723858 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku (od pl. Wł. Jagiełły do skrzyżowania z ul. Noworudzką i ul. Dusznicką)” – I ETAP - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku (od pl. Wł. Jagiełły do skrzyżowania z ul. Noworudzką i ul. Dusznicką)” – I ETAP 2.Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3.Zakres prac, obejmuje: 1)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2)roboty ziemne; 3)odwodnienie korpusu drogowego; 4)wykonanie podbudowy i nawierzchni; 5)przebudowa oświetlenia drogowego i sieci NN; 6)wykonanie oznakowania dróg i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego; 7)wykonanie elementów ulicy; 8)roboty wykończeniowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1 do SIWZ – opis techniczny, załącznik nr 2 do SIWZ – dokumentacja rysunkowa, załącznik nr 5 do SIWZ – przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe. Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR) - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zalecany przez Inwestora terminowy harmonogram realizacji zadania: Maj – Czerwiec 2017: Przebudowa włączenia ul. Bohaterów Getta oraz połowy ronda od strony ul. Bohaterów Getta. Lipiec – Sierpień 2017: Przebudowa ul. Wojska Polskiego oraz połowy ronda od strony ul. Wojska Polskiego. Wrzesień – Październik 2017: Przebudowa ul. Kościuszki od Pl. Jagiełły do skrzyżowania z ul. Noworudzką i Dusznicką. 4.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1)operatorów/kierowców: koparki, ładowarki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych; 2)osoby usuwające drzewa oraz plantujące skarpy rowów przydrożnych; 3)osoby wykonujące prace brukarskie; 4)osoby czyszczące jezdnie; 5)osoby wykonujące prace elektryczne: demontaż i montaż słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych, układanie kabli, pomiary uziemienia itp. 6)osoby wykonujące montaż oznakowania pionowego; 7)osoby wykonujące oznakowanie poziome; 8)osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 9 do SIWZ – wzór umowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 6.Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2024-03-27 - Rewitalizacja zabytkowego budynku na terenie zespołu budowlanego klasztoru cysterskiego w Kamieńcu Ząbk. Projekt współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-03-13 - ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika – ETAP II,,
Dodano: 2024-02-20 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane PGR -y na terenie gminie Żukowice
Dodano: 2024-01-15 - „Przebudowa drogi gminnej ulicy Drzewieckiego w Jelczu-Laskowicach”
Dodano: 2023-12-06 - Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice
Dodano: 2023-11-16 - „Modernizacja – remont dróg gminnych w miejscowościach: Okmiany, Stary Łom, Goliszów, Kolonia Kołłątaja - Biała (Kolonia), Niedźwiedzice, Rokitki.”
Dodano: 2023-11-09 - „Rozbudowa istniejącej pompowni wody w m. Rokitki o dwa zbiorniki wody.”
Dodano: 2023-11-09