Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2944S Taciszów - Rzeczyce wraz z budową chodnika przy ul. Wiejskiej w Rzeczycach, gmina Rudziniec, powiat gliwicki

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwicepl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2944S Taciszów - Rzeczyce wraz z budową chodnika przy ul. Wiejskiej w Rzeczycach, gmina Rudziniec, powiat gliwicki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 2944S na odcinku 2,672 km, od skrzyżowania z ul. Gliwicką w Taciszowie, do skrzyżowania z ul. Wiejską w Rzeczycach w tym wykonanie: robót przygotowawczych i rozbiórkowych, robót ziemnych, robót nawierzchniowych, robót brukarskich oraz elementów ulic (krawężnik, obrzeża, ścieki) wykonanie odwodnienia, przebudowa i zabezpieczenie kolidującego istniejącego uzbrojenia terenu, wykonanie oznakowania - zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Na przedmiotowym odcinku droga biegnie w ciągu ulic Rzeczyckiej oraz Piaskowej i Kolejowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w załącznikach od Nr 3 do Nr 3.6. (w tym w dokumentacjach projektowych). 4) Inne postanowienia 1. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętej zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczenia, jak również w celu uzyskania ewentualnie innych informacji które Wykonawca uzna za zasadne dla sporządzenia oferty z należytą starannością. 2. W związku z obsługą zakładu galwanicznego, gospodarstwa produkującego trzodę chlewną i innych zakładów na terenie Rzeczyc, a także dojazdem do okolicznych pól, na drodze powiatowej obserwowany jest ruch samochodów ciężarowych i pojazdów rolniczych. W celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania, szczególnie zakładu produkującego trzodę chlewną (Danish Farming Consultants Sp. z o.o. 44-164 Gliwice ul. Piaskowa 16) konieczne jest zapewnienie dojazdu do zakładu oraz okolicznych pól przez cały okres realizacji inwestycji. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, b) wprowadzenia organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas robót, c) zapewnienia ciągłości przejazdu drogą powiatową Nr 2944S w celu umożliwienia Firmie Danish Farming Consultants (DFC) dostaw komponentów żywieniowych oraz sprzedaży trzody chlewnej. Obliguje się Wykonawcę do uzyskania od Firmy DFC opinii projektu czasowej organizacji ruchu, przed złożeniem go do zatwierdzenia organowi zarządzającemu ruchem, d) do likwidacji oznakowania tymczasowej organizacji ruchu po zakończeniu robót, e) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami. 5) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W razie wystąpienia takich przypadków, Zamawiający opisał dany element za pomocą parametrów, których spełnienie pozwoli stwierdzić równoważność rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę. 6) Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów (o ile takowe w dokumentacji się pojawiają) należy traktować jako przykładowe. 7) Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z wydaną decyzją Nr ZDP/DZ/7334-661/197/19 z dnia 30.01.2020 r. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach uzyskało zgodę na lokalizację w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 2944S ul. Kolejowa, ul. Piaskowa w Rzeczycach urządzenia w postaci wodociągu w celu realizacji zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w ulicy Piaskowej i Kolejowej w Rzeczycach na odcinku od skrzyżowania z ul. Polną do budynku nr 15a przy ul. Piaskowej”. Zgodnie z warunkami zawartymi w w/w decyzji, Inwestor, tj. PWiK sieć wodociągową ma wykonać przed lub podczas prowadzenia robót związanych z realizacją zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 2944S Taciszów - Rzeczyce wraz z budową chodnika przy ul. Wiejskiej w Rzeczycach, gmina Rudziniec, powiat gliwicki oraz uzgodnić planowane do wykonania prace z wyłonionym w drodze przetargu Wykonawcą robót drogowych. Przebieg planowanej do lokalizacji w pasie drogowym sieci wodociągowej przedstawia mapa stanowiąca załącznik Nr 3.7. do SIWZ. 8) Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Wymagany okres gwarancji: a) dla robót budowlanych: 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji dla tych robót. Okres ten stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z zapisami pkt 21.1. SIWZ. b) na wykonanie oznakowania poziomego: 36 miesiący od dnia końcowego odbioru robót. 10) Przedmiot zamówienia został dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym z dokumentacji i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł 2. wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3. wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4. wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437. Środki pieniężne muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, aby można było uznać wadium za prawidłowo wniesione. 5. jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w sekretariacie Zamawiającego (pok. 14-15) w godzinach 8:30 -12:00 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2944S Taciszów- Rzeczyce wraz z budową chodnika przy ul. Wiejskiej w Rzeczycach, gmina Rudziniec, powiat gliwicki” 6. w przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum), za prawidłowo złożony dokument wadialny uznany zostanie dokument, z którego treści wynikać będzie możliwość żądania przez Zamawiającego od gwaranta realizacji wadium w przypadkach ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 w stosunku do każdego z wykonawców występujących wspólnie..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 4), 5) i 7) tiret trzeci. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 700 z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach