Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2828L w zakresie budowy chodnika oraz przebudowa drogi powiatowej nr 2813L w zakresie utwardzenia pobocza

Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (15)8720266 , fax. (15)8720191
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
    Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. (15)8720266, fax. (15)8720191
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2828L w zakresie budowy chodnika oraz przebudowa drogi powiatowej nr 2813L w zakresie utwardzenia pobocza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 2828L w zakresie budowy chodnika oraz przebudowa drogi powiatowej nr 2813L w zakresie utwardzenia pobocza. Część nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2828L Janów Lubelski ul. Okopowa w lokalizacji od km 0+339 do km 0+379 w zakresie budowy chodnika – strona lewa. Część nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2813L Wólka Ratajska – Godziszów Trzeci w lokalizacji od km 0+347 do km 0+542 w zakresie utwardzenia pobocza – strona lewa. 2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone (ofrębnie dla każdej części zamówienia) w dokumentacji, przedmiarze robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają character przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanegostandardu. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego robory budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu iinego niż określonew SST, projekcie, przedmiarze robót itp. Pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze niż określone w powyższych dokumnetach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumnetacji, dopuszczone do stosowania w krajach unii europoejskiej. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 6. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 7. Wymagania dotyczące podwykonawstwa: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie część zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w pkt. 10 Instrukcji dla Wykonawców (Tom I Rozdział 1 SIWZ) oraz Tomie II Rozdział 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ – projekt umowy. Wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na kilka części zamówienia, tj. na: Część nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2828L Janów Lubelski ul. Okopowa w lokalizacji od km 0+339 do km 0+379 w zakresie budowy chodnika– strona lewa. Część nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2813L Wólka Ratajska – Godziszów Trzeci w lokalizacji od km 0+347 do km 0+542 w zakresie utwardzenia pobocza – strona lewa 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w pkt. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, jak również nie dopuszcza takiej możliwości. 18. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach