Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 2304L Stara Wieś – Stawce – Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275 i od km 17+290 do km 21+676 oraz nr 2804L Modliborzyce – Błażek od km 3+400 do km 5+575

Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (15)8720266 , fax. (15)8720191
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
    Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. (15)8720266, fax. (15)8720191
    REGON: ---
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr 2304L Stara Wieś – Stawce – Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275 i od km 17+290 do km 21+676 oraz nr 2804L Modliborzyce – Błażek od km 3+400 do km 5+575
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa dróg powiatowych nr 2304L Stara Wieś – Stawce – Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275 i od km 17+290 do km 21+676 oraz nr 2804L Modliborzyce – Błażek od km 3+400 do km 5+575” na które składa się: Zadanie 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś – Stawce – Zdziłowice od km 7+575 do km 8+275; Zadanie 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś – Stawce – Zdziłowice od km 17+290 do km 21+676; Zadanie 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2804L Modliborzyce – Błażek od km 3+400 do km 5+575. Zadanie 1 polega na wykonaniu: robót drogowych na odcinku od km 7+494,62 do km 8+325,00 obejmujących miedzy innymi:  wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe oraz odmulenie istniejących rowów wraz z wyprofilowaniem dna i skarp oraz odwiezieniem i utylizacją namułu),  poszerzenie istniejącej jezdni do wymaganej szerokości 6 mb (tj. wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz 4 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego wraz z międzywarstwowym czyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych),  wykonanie wyrównania na całej szerokości jezdni betonem asfaltowym,  wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu miedzywarstwowym,  utwardzenie poboczy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej grubości 3 cm oraz 20 cm warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i dwóch warstwach z piasku stabilizowanego cementem każda grubości 15 cm odpowiednio o Rm= 2,5 Mpa i 1,5 MPz wraz z ułożeniem obrzeży betonowych na ławie z oporem po stronie lewej ciągu drogowego na długości 695 mb,  przebrukowanie placu przed remizą strażacką w m. Stawce wraz z wykonaniem warstwy dodatkowej grubości ok. 10 cm z pisku stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa,  na pozostałym odcinku (940 mb) pobocza utwardzone na szerokości 1,0 m kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,  dostosowaniem nawierzchni istniejących dróg zjazdowych i zjazdów do posesji do projektowanej niwelety krawędzi jezdni wraz z wymianą uszkodzonych lub wykonaniem nowych przepustów pod istniejącymi zjazdami,  demontaż i montaż oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,  wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Zadanie 2 polega na wykonaniu: robót drogowych na odcinku od km 17+294,84 do km 18+988,62 i od km 18+988,62 do km 21+757,00 obejmujących miedzy innymi:  wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, odmulenie istniejących rowów wraz z wyprofilowaniem dna i skarp oraz odwiezieniem i utylizacją namułu oraz wycinkę krzaków z frezowaniem i wywozem urobku),  roboty odwadniające (czyszczenie przepustów zamulonych z odwozem namułu, przebudowa dwóch przepustów 2Ø100, wykonanie studni rewizyjnej Ø 100 z włazem typu ciężkiego, wykonanie studni ściekowej Ø 50 z włazem typu ciężkiego wraz z przykanalikami, regulacja pionowa studzienek i zaworów dla urządzeń podziemnych, regulacja ścieków pochodnikowych,  na odcinku od km 17+294,84 do km 17+427 oraz od km 20+265,08 do km 21+757,00 wyrównanie istniejącej jezdni betonem asfaltowym oraz wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z betonu asfaltowego z oczyszczeniem i skropieniem miedzywarstwowym,  na odcinku od km 17+427 do km 18+565,70 poszerzenie istniejącej jezdni do wymaganej szerokości 6 mb (tj. wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie) wraz z wykonaniem wyrównania istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie i górnej warstwy podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie warstwy wiążącej grubości 5 cm i warstwy ścieralnej grubości 4 cm wraz z czyszczeniem i skropieniem międzywarstwowym,  na odcinku od km 18+565,70 do km 20+265,08 poszerzenie istniejącej jezdni do wymaganej szerokości 6 mb (tj. wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm) wraz z wykonaniem wyrównania istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym i ułożeniem warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3 cm wraz z czyszczeniem i skropieniem międzywarstwowym,  przebudowę istniejącego chodnika w m. Zdziłowice strona lewa od km 20+265,08 do km 21+757, strona prawa od km 21+707,41 do km 21+757,00,  przebudowę miejsc parkingowych w. m. Zdziłowice – km 21+072,54  przebudowę zatoki komunikacji zbiorowej w km 20+325,  pobocza utwardzone na szerokości 1,0 m kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,  dostosowaniem nawierzchni istniejących dróg zjazdowych i zjazdów do posesji do projektowanej niwelety krawędzi jezdni wraz z wymianą uszkodzonych lub wykonaniem nowych przepustów pod istniejącymi zjazdami,  demontaż i montaż oznakowania pionowego oraz urządzeń zabezpieczających zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,  wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, robót remontowych obiektów mostowych obejmujących remont mostu zlokalizowanego w m. Batorz w km 17+416 na rzece Por i remont mostu zlokalizowanego w m. Batorz Kolonia w km 18+574 również na rzece Por; remont obu mostów obejmuje odtworzenie uszkodzonych elementów mostów oraz naprawę zniszczonego wyposażenia mostu; parametry techniczne pozostają bez zmian; Remont obu mostów obejmujące między innymi:  przygotowanie górnej powierzchni do remontu (demontaż poręczy ochronnych, skucie uszkodzonych części kapinosów na kapach chodnikowych, frezowanie nawierzchni asfaltowej, oczyszczenie powierzchni poprzez piaskowanie),  odtworzenie kapinosów na kapach chodnikowych (skucie uszkodzonego betonu, piaskowanie miejsc styków starego betonu z nowym, wymiana prętów skorodowanych na nowe z zakotwieniem w istniejącej części kap za pomocą żywicy epoksydowej),  izolację i odtworzenie płyty pomostu (wykonanie izolacji w technologii do pomostów żelbetowych, na izolacji drenaż odwadniający z zastosowaniem drenu prefabrykowanego z PCV i geowłókniny),  zabezpieczenia antykorozyjne powierzchni betonowych (piaskowanie, zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonego zbrojenia, uzupełnienie ubytków betonu zaprawami),  ustawienie krawężników mostowych,  wykonanie warstwy wiążącej grubości 6 cm i warstwy ścieralna grubości 5 cm,  ułożenie dylatacji bitumicznych,  montaż barieroporęczy na moście i skrzydełkach,  odwodnienie mostu (wykonanie przeciwspadku z betonu twardolanego do istniejących ścieków pochodnikowych a następnie ściekami skarpowymi),  stożki i ława oporowa (rozebranie stożków, uzupełnienie braków gruntem rodzimym z zagęszczeniem, wykonanie umocnienia skarp z trylinki, wykonanie ławy oporowej zabezpieczającej przed osunięciem się wzmocnienia, odtworzenie murków oporowych),  wykonanie nawierzchni na chodnikach,  zabezpieczenie powierzchni betonowej powłokami malarskimi. Zadanie 3 polega na wykonaniu: robót drogowych na odcinku od km 3+400 do km 5+575 obejmujących miedzy innymi:  wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe),  roboty odwadniające (przebudowa przepustu Ø 80 w km 4+345),  roboty ziemne,  poszerzenie istniejącej jezdni do wymaganej szerokości 5,5 mb (tj. wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa, 15 cm warstwy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz 4 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego wraz z międzywarstwowym czyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych),  wykonanie wyrównania na całej szerokości jezdni betonem asfaltowym,  wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu miedzywarstwowym,  przebudowę zatoki autobusowej wraz z peronami,  ustawienie krawężnika na płask na odcinku od km 5+100 do km 5+575 po obu stronach jezdni wraz z umocnieniem poboczy i skarp płytami prefabrykowanymi wielootworowymi,  pobocza utwardzone na szerokości 1,0 m kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,  dostosowaniem nawierzchni istniejących dróg zjazdowych i zjazdów do posesji do projektowanej niwelety krawędzi jezdni,  demontaż i montaż oznakowania pionowego oraz ustawienie barier ochronnych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone dla poszczególnych zadań w dokumentacjach, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach unii Europejskiej. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 5 lat (60 miesięcy). Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290 z późniejszymi zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 380 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późniejszymi zmianami). 9. Wymagania dotyczące Podwykonawstwa: 9.1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać, zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 36a ust.2 ustawy Pzp do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe części zamówienia tj. nawierzchnię bitumiczną, łącznie z wytworzeniem i wbudowaniem mieszanek bitumicznych oraz pozostałe warstwy konstrukcji nawierzchni jezdni powyżej gruntu rodzimego, z wyłączeniem dostaw materiałów i usług; 9.2. Wykonawca może powierzyć wykonanie pozostałych (niezastrzeżonych w pkt. 9.1. jako kluczowych) części zamówienia podwykonawcy; 9.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (niekluczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.9. Instrukcji dla Wykonawców; 9.4. W odniesieniu do kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 9.5. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w pkt. 10 Instrukcji dla Wykonawców (Tom I Rozdział 1 SIWZ) oraz Tomie II Rozdział 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10.1. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 10.2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. * art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 10.3. Wykonawca, Podwykonawca lub Dalszy Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany skierować na to miejsce inną osobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 96 1240 5497 1111 0010 5532 6099 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium - Przebudowa dróg powiatowych nr 2304L Stara Wieś – Stawce – Zdziłowice oraz nr 2804L Modliborzyce – Błażek, Nr sprawy: IiN.252.5.2017”; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach