Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2718L Trzydnik – Potoczek w lokalizacji od km 7+500 do km 16+192

Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (15)8720266 , fax. (15)8720191
  • Data zamieszczenia: 2017-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
    Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. (15)8720266, fax. (15)8720191
    REGON: ---
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2718L Trzydnik – Potoczek w lokalizacji od km 7+500 do km 16+192
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2718L Trzydnik – Potoczek w lokalizacji od km 7+500 do km 16+192”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków budżetu Województwa Lubelskiego w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019 – edycja 2017. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka drogi powiatowej nr 2718L na terenie gminy Potok Wielki w lokalizacji od km 7+500 do km 16+192 tj.: roboty drogowe obejmujące miedzy innymi: wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, karczowanie pni wraz z wywozem i utylizacją karpin, miejscowe frezowanie istniejącej nawierzchni), odwodnienie korpusu drogi powiatowej (odtworzenie i renowacja rowów odwadniających z nadaniem odpowiedniego spadku poprzecznego, przebudowa przepustu wielootworowego o średnicy 80 cm na przepust dwururowy o średnicy 120 cm, przebudowa przepustów jednootworowych o średnicy odpowiednio 120 cm i 80 cm oraz przedłużenie istniejących przepustów wraz z przebudową lub wykonaniem ścianek czołowych, wykonanie kolektora o średnicy 80 cm, wykonanie studni rewizyjnych, miejscowe umocnienie rowu elementami prefabrykowanymi, wykonanie ścieków, oczyszczenie przepustów z namułu zlokalizowanych pod koroną drogi powiatowej i zjazdami), wykonanie poszerzenia jezdni na długości ok. 469 mb (wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku, dolnej warstwy podbudowy z betonu B-10, górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego i warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej), wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego jedną lub dwiema warstwami po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu warstw konstrukcyjnych, przebudowę istniejących i budowę nowych chodników, peronów oraz poboczy z kostki brukowej betonowej wraz z krawężnikami betonowymi i obrzeżami, wykonanie robót wykończeniowych z utwardzeniem poboczy kruszywem łamanym, przebudowa skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi w tym budowa ronda, przebudowa zjazdów publicznych i gospodarczych, wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego w tym montaż znaków aktywnych D-6, poziome oznakowanie drogi na przebudowywanym odcinku, ustawienie poręczy i barier ochronnych; roboty na obiektach mostowych obejmujące miedzy innymi: rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni, chodników i krawężników, demontaż poręczy, izolacji, kap i kapinosu, przygotowanie poziomych i pionowych powierzchni elementów mostów pod izolację, wykonanie izolacji, montaż krawężników granitowych i desek gzymsowych, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (warstwa ścieralna grubości 3 cm), naprawa uszkodzeń podpór, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych, montaż bariero poręczy, remonty cząstkowe obrukowań skarp i stożków, ułożenie ścieków na skarpach, czyszczenie dźwigarów z dwukrotnym malowaniem. 3. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji, przedmiarze robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach unii Europejskiej. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 5 lat (60 miesięcy). Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290 z późniejszymi zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 380 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późniejszymi zmianami). 10. Wymagania dotyczące Podwykonawstwa: 10.1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać, zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 36a ust.2 ustawy Pzp do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe części zamówienia tj. nawierzchnię bitumiczną, łącznie z wytworzeniem i wbudowaniem mieszanek bitumicznych oraz pozostałe warstwy konstrukcji nawierzchni jezdni powyżej gruntu rodzimego, z wyłączeniem dostaw materiałów i usług; 10.2. Wykonawca może powierzyć wykonanie pozostałych (niezastrzeżonych w pkt. 5.10.1. jako kluczowych) części zamówienia podwykonawcy; 10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (niekluczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.9. Instrukcji dla Wykonawców; 10.4. W odniesieniu do kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 10.5. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w pkt. 10 Instrukcji dla Wykonawców (Tom I Rozdział 1 SIWZ) oraz Tomie II Rozdział 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 11.1. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 11.2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. * art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 11.3. Wykonawca, Podwykonawca lub Dalszy Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany skierować na to miejsce inną osobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 96 1240 5497 1111 0010 5532 6099 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium - Przebudowa drogi powiatowej nr 2718L Trzydnik – Potoczek w lokalizacji od km 7+500 do km 16+192, Nr sprawy: IiN.252.3.2017”; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach