Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg
- Adres: 05480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 806 421 , fax. 227 806 421
- Data zamieszczenia: 2018-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
ul. Bohaterów Westerplatte 36
05480 Karczew, woj. mazowieckie
tel. 227 806 421, fax. 227 806 421
REGON: 1484859300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-otwocki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W Dąbrówka – Stara Wieś polegająca na dobudowie chodnika – wykonanie robót ziemnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu niezbędnych prac ziemnych przy przebudowie drogi powiatowej Nr 2713W Dąbrówka – Stara Wieś na odcinku od km 0+000 do km 0+978,65. 4.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Obcięcie i rozebranie skraju jezdni po jej zachodniej stronie celem wyrównania krawędzi i zrobienia miejsca na wybudowanie ścieku przy krawężnikowego, z wywozem gruzu, b) Wykonanie koryt i wykopów pod nawierzchnie chodnika i zjazdów, ścieki przy krawężnikowe i pod chodnikowe, studzienki i dreny, z wywozem gruntu z wykopów, c) Uporządkowanie rowów bezodpływowych (pogłębienie, wyprofilowanie i umocnienie fragmentów przy wylotach ścieków pod chodnikowych), Pełen zakres zamówienia oraz niezbędne informacje znajdują się w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Biuro Prac Inżynierskich Sp. z o.o. stanowiącą załącznik do SiWZ. Materiały, pracowników oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, należy złożyć wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. – załącznik Nr 9 do SiWZ Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodnił Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami i gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów – Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy, na zdolności którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;”
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Juryszewo i Nowe Boryszewo
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa chodnika przy ul. Wspólnej – II Etap
Dodano: 2024-06-19 - „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika wraz z infrastrukturą na odcinku od km 26+840 do km 27+040 w miejscowości Leszno na terenie gminy Leszno” – nr postępowania 010/24
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa odcinka drogi gminnej 220211W w miejscowości Olesin, gmina Dębe Wielkie
Dodano: 2024-03-11 - „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 220219W w miejscowości Teresław gmina Dębe Wielkie.
Dodano: 2024-03-05 - Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego
Dodano: 2024-03-05 - „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika wraz z infrastrukturą na odcinku od km 26+840 do km 27+040 w miejscowości Leszno na terenie gminy Leszno” – nr postępowania 010/24
Dodano: 2024-02-20 - Część I: „Remonty chodników na terenie Gminy Grójec w 2024 r.” Część II: „Remonty chodników dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2024 r.”
Dodano: 2024-01-16 - Rewitalizacja kompleksu Austerii w Raszynie w zakresie remontu nawierzchni chodnika (część 1) wzdłuż wschodniej strony zespołu budynków Austerii
Dodano: 2023-11-27 - Modernizacja chodnika w ciągu ulicy Stefczyka w Ostrołęce
Dodano: 2023-10-09