Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2711 C Lipno - Brzeźno - Komorowo - Gnojno.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Wojska Polskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2872046
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wojska Polskiego 8 8
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2872046
    REGON: 91087014200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2711 C Lipno - Brzeźno - Komorowo - Gnojno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ODCINEK I - Maliszewo - Brzeźno - wyrównanie podbudowy tłuczniowej masą mineralno-bitumiczną wg PN w ilości 75 kg/m2 - lokalizacja robót od km 5+460 do km 6+880, tj. 1,420 km / pow. 7100 m2. ODCINEK II - Żabieniec - Gnojno - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej tłuczniem kamiennym frakcji 0-31,5 mm w ilości 160 kg/m2 - lokalizacja robót od km 14+884 do km 14+924 tj. 0,040 km / pow. 200 m2, - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-bitumiczną wg PN w ilości 75 kg/m2 - lokalizacja robót od km 14+334 do km 15+134 + rozjazd, tj. 0,800 km / pow. 4040 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 8200,00 PLN, słownie: osiem tysięcy dwieście PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych przez zamawiającego oferent, zobowiązany jest przedłożyć niżej wymienione załączniki: 1. Formularz oferty / na załączonym druku /, 2. Kosztorys ofertowy / na załączonym druku /, 3. Dowód wpłacenia wadium, 4. Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych, 5. Zaświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach ZUS, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Koncesję , zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem , 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadcze-nie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakre-sie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 10. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (Konsorcja, Spółki Cywilne), która będzie określała : - Przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. - Zasady reprezentacji (lider) we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową z za-mawiającym, wraz z podaniem imiennej reprezentacji. - Solidarną odpowiedzialność podmiotów występujących wspólnie za niewykonanie lub nie-należyte wykonanie zamówienia, obejmującą również okres gwarancji. 11. Potwierdzenie sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wymagany roczny obrót w ciągu ostatnich 2 lat 1 500 000 zł . Oświadczenie finansowe wykonać wg tabeli załącznik nr 1. 12. Potwierdzenie kwalifikacji technicznych odpowiednich do wykonania zamó-wienia. Do realizacji robót wymagany jest personel w celu obsadzenia następujących stanowisk : kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami majster robót - 1 osoba z uprawnieniami Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wykonać wg załącznika nr 2. Na potwierdzenie powyższego dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 13. Potwierdzenie wyposażenia technicznego odpowiedniego do wykonania zamó-wienia. Wymagane jest posiadanie w pełni sprawnego sprzętu : Sprzęt do skrapiania nawierzchni : - mechaniczna skrapiarka lepiszcza - 1 szt Sprzęt do produkcji i wykonania warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej: - wytwórnia stacjonarna do wytwarzania masy mineralno-bitumicznej - 1 szt - układarka do rozkładania masy mineralno-bitumicznej wyposażona w automatyczne sterowanie oraz płytę wibracyjną do wstępnego zagęszczania - 1 szt - walce stalowe gładkie statyczne lub wibracyjne - 2 szt - walec ogumiony - 1 szt - zamiatarka uliczna z odkurzaczem lub szczotka mechaniczna - 1 szt - zbiornik do wody - 1 szt Sprzęt do wykonania podbudowy z tłucznia kamiennego - równiarka lub układarka kruszywa do rozkładania tłucznia - 1 szt - rozsypywarka kruszywa - 1 szt - walec statyczny gładki do zagęszczania kruszywa 1 szt - walec wibracyjny - 1 szt - szczotka mechaniczna - 1 szt - walec ogumiony lub stalowych gładkich do końcowego dogęszczenia - 1 szt - przewoźny zbiornik do wody zaopatrzony w urządzenie do rozpryskiwania wody - 1 szt Wymagane posiadanie lub dostęp do laboratorium w celu przeprowadzenia badań nie-zbędnych do realizacji zamówienia a związanych ze spełnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych . Wykaz podstawowego sprzętu, pojazdów oraz dane dotyczące laboratorium wykazać w załączniku nr 3. 14. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego odpowiedniego do wykonania za-mówienia. Wymagane potwierdzenie należytego wykonania robót co najmniej dla trzech zadań wyko-nywanych w ostatnich trzech latach o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.. Wykaz ważniejszych robót wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonać wg załącznika nr 4. oraz dołączyć potwierdzenia należytego wykonania robót od zamawiających .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach