Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku kina - Rypińskiego Centrum Promocji i Kultury w Rypinie

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2809619 , fax. 054 2802721
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2809619, fax. 054 2802721
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku kina - Rypińskiego Centrum Promocji i Kultury w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku będącego siedzibą Rypińskiego Centrum Promocji i Kultury. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: - demontaż istniejących obróbek blacharskich i rynien z blach ocynkowanych - obróbki około 100 m2 , rynny około 106 mb, rury spustowe - około 43 mb, - rozbiórki istniejących pokryć z pap asfaltowych na lepiku wraz z utylizacją - około 760 m2, - rozbiórka pokrycia dachu z blachy płaskiej - około 280 m2, - impregnację i naprawę deskowania podpokrycia dachowego - około 580 m2, - docieplenie stropodachu płytami termoizolacyjnymi ze styropianu oklejonymi obustronnie papą - około 185 m2, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe na podłożu drewnianym - około 580 m2, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe na podłożu betonowym - około 185 m2, - montaż obróbek blacharskich i rynien z blach ocynkowanych i powlekanych - obróbki blacharskie - około 126 m2, rynien - około 106 mb, rur spustowych - około 43 mb, - izolacje cieplne stropodachów wentylowanych z wełną szklaną rulonową grubości 20 cm - około 470 m 2, - wymiana instalacji odgromowej - docieplenie ścian nadziemia i ścian fundamentowych metodą lekką mokrą styropianem grubości 10 cm i 12 cm z przygotowaniem podłoża (skucie tynków, impregnacja ścian ceglanych, izolacja przeciwwilgociowa fundamentów) - około 880 m2, - okładziny cokołów z płytek klinkierowych - około 41 m2, - wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na okna z profili PCV - około 60 m2, - wymiana istniejącej stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową oraz wrota magazynowe uchylne docieplane - około 32 m2, - wymiana podokienników z blachy ocynkowanej na podokienniki prefabrykowane z blachy powlekanej - około 13 m2, - wymiana parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety z PCV komorowego o szerokości 50 cm - około 34 mb, - naprawa schodów zewnętrznych z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych , - zadaszenie schodów zewnętrznych z poliwęglanu komorowego - około 10 m2, - wymiana konstrukcji dachowej pomieszczeń magazynowych z dociepleniem wełną mineralną grubości 20 cm - około 28 m2, - rozbudowa pomieszczenia węzła c. o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego: a) wykonali (zakończyli) należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty, odpowiadające zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto każdej wykazanej roboty musi wynosić minimum 200 000,00 zł, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik robót minimum 5 lat liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, Osoby biorące udział w realizacji zamówienia, które będą pełniły w/w funkcje muszą spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. j. Dz. U. z 2001 roku, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 roku, Nr 83, poz. 578 z późn. zm.). 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 200 000,00 zł, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 6) zaoferują materiały posiadające wymagane atesty i certyfikaty, które spełnią wszystkie warunki zamówienia, 7) wniosą wadium kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał; 2) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał; 3) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał; 4) Oświadczenie o wskaźnikach ekonomicznych zawartych w ofercie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ 5) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ - oryginał; b) oświadczenie, że zaoferowane materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniają wszystkie warunki zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; f) wykaz wykonanych robót - minimum dwie roboty trzy roboty odpowiadające zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto każdej wykazanej roboty musi wynosić minimum 200 000,00 zł. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - oryginał. Do każdej roboty, wskazanej w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia z podaniem informacji w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ - oryginał. Dla każdej osoby wskazanej w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne wpisy do właściwych izb samorządów zawodowych - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianym do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 200.000,00 zł - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ. 7) Kosztorys ofertowy. Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza, z uwagi na to, że cena ofertowa jest ceną ryczałtową przyjmuje się ją za prawidłową bez względu na sposób jej obliczenia. Kosztorys ofertowy będzie stanowił jedynie podstawę do: a) ustalania wysokości płatności przejściowych należnych wykonawcy w miarę postępu robót, b) określenia cen jednostkowych w przypadku ewentualnych zmian zakresu robót dokonywanych zgodnie z ustawą, c) oceny wiarygodności oferty przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy należy podzielić na działy zgodnie z podziałem w załączonych przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Pozycje dla których nie zostaną określone ceny jednostkowe uważać się będzie, że zostały ujęte w wartości całkowitej przedmiotu zamówienia podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach