Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo)”

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 09235123900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo)” 1. CHARAKTERYSTYKA ROBÓT Przebudowa drogi powiatowej rozpoczyna się na włączeniu z drogą wojewódzką nr 240 i oznaczona jest punktem A, następnie przebiega poprzez m. Racławki, pola uprawne kończąc w m. Granowo w wyznaczonym miejscu oznaczonym punktem E na planie zagospodarowania terenu, który jest załącznikiem do dokumentacji branży drogowej. Zakres wg założonego kilometrażu od km 0+000 do km 1+580,12. Opracowanie obejmuje: Branża drogowa: 1) Odcinek A-B-C: • Rozbiórka mechaniczna nawierzchni i istniejącej podbudowy - przekrój normalny rys. nr 4.1 i 4.2 zgodnie dokumentacją projektową • Wycinka drzew wraz z usunięciem karpin • Warstwa odcinająca gr. 15 cm z gruntocementu Rm = 2,5 MPa • Podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie gr. 20 cm • Warstwa podbudowy z BA AC 16P KR 1-2 gr. 8 cm • Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4 cm 2) Odcinek C-D-E • Poszerzenie - warstwa odcinająca gr. 15 cm z gruntocementu Rm = 2,5 MPa • Poszerzenie - podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie gr. 20 cm • Warstwa wyrównawcza i wiążąca z BA AC 16W KR 1-2 odpowiednio gr. śr. 5 cm i poszerzenie gr. 8 cm • ułożenie geosiatki i do zbrojenie warstw asfaltowych o wytrzymałości 100x100kN na połączeniu poszerzenia z istniejącą nawierzchnią, pas szerokości 2m • Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4 cm 3) Zjazdy bitumiczne Projektowane – nowe • Warstwa odcinająca gr. 15 cm z gruntocementu Rm = 2,5 MPa • Podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie gr. 20 cm • Warstwa podbudowy z BA AC 16P KR 1-2 gr. 8 cm • Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4cm Istniejące • Warstwa wyrównawcza z BA AC 16W lub 11W KR 1-2 gr. śr. 5 cm • Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4cm 4) Zjazdy z kostki betonowej • nawierzchnia z kostki wibroprasowanej typu Polbruk o grubości 8cm (kol. grafitowy) ułożona na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 5cm • Podbudowa zasadnicza z chudego betonu grubości 15cm • warstwa odcinająca z gruntocementu Rm=2,5 MPa grubości 10 cm 5) Remont przepustu na Strudze Sileńskiej - Plan zagospodarowania terenu rys. nr 2.2, przekrój normalny rys. nr 4.2, zgodnie z dokumentacją projektową branży drogowej. • Rozbiórka elementów umocnienia przepustów • Renowacja izolacji rur przepustu – naprawa spękań zaprawą specjalistyczną, gruntowanie oraz ułożenie papy termozgrzewalnej PYE PV250 SS5 • Pokrycie warstwą chudego betonu gr. 20 cm, • Wypełnienie nasypu kruszywem naturalnym łamanym 0/31,5 stab. mechanicznie • Budowa projektowanej konstrukcji jezdni, • Ułożenie elementów betonowych korytka ściekowego, • Wzmocnienie poboczy kamieniem polnym (materiał inwestora), • montaż metalowych barier sprężystych typ SP-05/2, • Umocnienie skarp z płyty ażurowej typu MEBA gr. 10 cm 6) Remont przejazdu kolejowo – drogowego kat „C” w km 194,010 linii kolejowej nr 208 Działdowo – Chojnice polegać będzie na wymianie nawierzchni drogowej do główki szyny - Istniejące torowisko pozostaje bez zmian • Rozbiórka mechaniczna nawierzchni i istniejącej podbudowy w rejonie przejazdu kolejowego • Grunt rodzimy profilowany i zagęszczony • Geowłókniona • Warstwa odcinająca gr. 15 cm z gruntocementu Rm = 2,5 MPa • Podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie gr. 20 cm • Warstwa podbudowy z BA AC 16P KR 1-2 gr. 8 cm • Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4 cm • Bitumiczna masa zalewowa trwale plastyczna na połączeniu szyn z masą bitumiczną UWAGA: Materiały z rozbiórki warstw drogowych na odcinku A-B-C przebudowy drogi do złożenia w miejscu pobliskim wskazanym przez Zamawiającego w Powiecie Chojnickim, Gminie Chojnice do 1 km od placu budowy. Branża Sanitarna: Przeznaczeniem projektowanej kanalizacji deszczowej jest odprowadzenie wód powstałych ze spływu wody powierzchniowej pochodzącej z opadów atmosferycznych i roztopów, która nie przesiąkła do gruntu. Projektowana kanalizacja deszczowa wykonana zostanie z rur PVC-U gładkościennych lub równoważnych. Uzyskanie retencji, podczyszczenie wód opadowych z piasku planuje się uzyskać poprzez osadniki studzienek ściekowych, studni połączeniowych oraz w osadniku piasku. Oczyszczenie z substancji ropopochodnych nastąpi w separatorze koalescencyjnym substancji ropopochodnych. . • Projektowana kanalizacja deszczowa wykonana zostanie z rur PVC-U gładkościennych lub równoważnych rury DN 200 PVC oraz DN 160 PVC • separator benzyn zintegrowany z osadnikiem piasku • studnie inspekcyjne • studzienki ściekowe ø0,60 betonowe ze zintegrowaną pokrywą odciążającą • odwodnienie liniowe - odwodnienie żelbetowe AS200 typ I z rusztem klasy D400 • wylot kolektora betonowy OT 200-400 2. DOKUMENTACJA PRZEKAZANA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający przekaże Wykonawcy, w terminie określonym w umowie, na czas prowadzenia robót budowlanych: 1) dokumentację projektową dla zadania pn. : „Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo) polegająca na wykonaniu poszerzenia jezdni w istniejących granicach pasa drogowego wraz z wykonaniem poboczy jezdni i wjazdów” , „Załącznik do zgłoszenia robót budowlanych obejmujących przebudowę sieci kanalizacyjnych” „Remont przejazdu kolejowo – drogowego kat „C” w km 194,010 linii kolejowej nr 208 Działdowo – Chojnice” 2) decyzje administracyjne pozwalające na realizację zadania, 3) SST 3. WYMAGANIA – ETAP PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO ROBÓT BUDOWLANYCH 1) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją, ewentualne uwagi należy wnieść na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. 2) Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. 3) Przekazanie placu budowy nastąpi po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4) Na czas realizacji inwestycji Wykonawca sporządzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu projekt musi być zaopiniowany w odpowiednich jednostkach samorządowych i policji. 5) Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. 6) Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji zadania Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane. 7) Wykonawca poniesie koszty związane ze zużyciem mediów (woda, energia elektryczna) w związku z wykonywanymi robotami . 8) Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 9) Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. 10) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. 11) Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót. 12) Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę nie częściej niż jeden raz w miesiącu oraz na podstawie zatwierdzonego bezusterkowego protokołu częściowego odbioru robót i uzyskania potwierdzenia przelewu dla Podwykonawców, iż dokonano zapłaty wszystkich istniejących wobec nich należności za okres, którego dotyczy faktura. 13) Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego. 14) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: • Dziennik budowy, • Dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, • Wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, kartę przekazania odpadu, instrukcje użytkowania i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami. • Oświadczenie Kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, • Dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane materiały budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez Kierownika budowy (robót) ). • Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z danymi technicznymi wraz z potwierdzonym wnioskiem o przyjęcie do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Chojnicach (w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD). (Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem). 4. WYKONAWCA PRZED PODPISANIEM UMOWY PRZEDSTAWI ZAMAWIAJĄCEMU harmonogram rzeczowo – finansowy z podziałem branży drogowej na : 1) Roboty przygotowawcze 2) Roboty ziemne 3) Podbudowy 4) Nawierzchnie 5) Roboty wykończeniowe 6) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 7) Elementy Ulic Dla zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo)” Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane drogowe w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych – operator rozściełacza. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w kosztorysie ofertowym , Istotnych postanowieniach do umów oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ Kosztorys ofertowy należy sporządzić poprzez wypełnienie formularza kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do Siwz. 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale C Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. 3) wypełniony KOSZTORYS OFERTOWY załącznik do Siwz KOSZTORYS OFERTOWY, 4) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale C Siwz –załączniki, załącznik nr 2. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach