Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2537L Kaleń - Markuszów na odcinku od km 4+400,00 do km 6+001,00

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884160 , fax. 081 8880388
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa 1a 1a
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884160, fax. 081 8880388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2537L Kaleń - Markuszów na odcinku od km 4+400,00 do km 6+001,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu z własnych materiałów i własnym sprzętem zamówienia publicznego. Zakres inwestycji obejmuje: 1.wykonanie nowej nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,0m (do 6,0m przy włączeniu do DP 2203L) na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie w-wy wyrównawczej z bet. asf. o śr. gr. 3,24 cm, następnie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3 cm; 2.wykonanie nawierzchni asfaltowej na 2 skrzyżowaniach asfaltowych; 3.budowa 1 szt. peronu przystankowego z kostki brukowej w km 4+736,50; 4.remont istniejącego przepustu pod jezdnią w km 5+205,00 poprzez jego rozbiórkę i wykonanie nowego przepustu PEHD fi 60 cm o długości L=8 cm wraz z nowymi ściankami czołowymi; 5.mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy ziemnych na szerokości 1,0 m wraz z wyprofilowaniem i uzupełnieniem poboczy ziemnych na szerokości 0,75 m. Przebudowa drogi powiatowej jest związana ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni, które wymagają wykonania pilnych robót remontowych, w celi poprawy parametrów techniczno - użytkowych drogi i warunków i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wymagany okres gwarancji jest wprowadzony jako pozacenowe kryterium oceny ofert i wynosi: 1.12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 1 pkt); 2.24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 2 pkt); 3.36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 3 pkt); Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: 1.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ (znajdują się na oddzielnym pliku). 2.Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ (znajduje się na oddzielnym pliku); 3.Przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ; 4.Projekt Stałej Organizacji Ruchu - załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ (znajduje się na oddzielnym pliku); Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach