Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2188K Krzeszowice - Tenczynek - Rudno wraz z budową jej nowego odcinka do drogi krajowej nr 79

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-086 Batowice, Karola Wojtyły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 221 010, , fax. 126 371 063
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    Karola Wojtyły 106
    32-086 Batowice, woj. małopolskie
    tel. 126 221 010, , fax. 126 371 063
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2188K Krzeszowice - Tenczynek - Rudno wraz z budową jej nowego odcinka do drogi krajowej nr 79
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji (projektu) w formie zaprojektuj i wybuduj pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2188K Krzeszowice - Tenczynek – Rudno wraz z budową jej nowego odcinka do drogi krajowej nr 79”. 2. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 7. Infrastruktura transportowa, Działanie 7.1 Infrastruktura drogowa, Poddziałanie 7.1.3 Drogi subregionalne – SPR. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu drogi klasy Z lub L (w zależności od odcinka, którego to dotyczy), jako jedno jezdniowej o 2 pasach ruchu i szerokości odpowiednio 6,0 m lub 5,50 m na długości ok. 9 600 m, uzyskanie wymaganych prawem decyzji, w tym decyzji środowiskowej, ZRID (zezwolenia na realizację inwestycji drogowej) oraz wszelkich wymaganych prawem zezwoleń na wykonanie w Krzeszowicach nowego odcinka drogi łączącego istniejący układ drogowy z drogą krajową nr 79 i przebudowy drogi powiatowej 2188K w miejscowościach Krzeszowice, Tenczynek, Rudno do połączenia z węzłem autostradowym w m. Rudno oraz wykonanie tej przebudowy wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi. 4. Przedmiot zamówienia znajduje się na terenie gminy Krzeszowice w województwie małopolskim. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje zwłaszcza następujące zakresy: 1) wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o pozyskaną przez Wykonawcę, we wcześniejszym etapie decyzję środowiskową oraz uzyskaniem przez niego w imieniu ZDPK w Krakowie decyzji na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego. Wynikiem prac projektowych Wykonawcy winno być uzyskanie ujednoliconej co do parametrów technicznych , funkcjonalnych i użytkowych drogi dającej połączenie lokalne dla rożnych co do rodzaju środków transportu kołowego; 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę oraz wykonanie wszelkich niezbędnych robót towarzyszących i świadczeń nie będącymi robotami budowlanymi, a niezbędnymi do ich wykonania, oraz zapewnieniem w niezbędnym zakresie nadzoru przyrodniczego; 3) w przypadku koniecznym zapewnienie nadzoru archeologicznego, przeprowadzenie niezbędnych prac i badań w tym zakresie oraz zabezpieczenie zabytków małej architektury. 6. Roboty budowlane będą w części realizowane na funkcjonujących obiektach-drogach, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości ich funkcjonowania w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikami obiektów. Organizacja robót musi uwzględniać bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pieszego - użytkownikom drogi. 7. Zadanie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg i chodników powiatowych, 3) koszty związane z zapleczem budowy, 4) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczeniem terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 6) dokumentację powykonawczą – 3 kpl., 7) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy lub kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz na miesiąc, 8) w przypadku opóźnień w realizacji poszczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać od wykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego, 9) inne prace - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zakresu inwestycji stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik 8 do SIWZ. 9. Przewiduje się możliwość podzielenia projektowania i realizacji robót na etapy, wynikające w szczególności z koniecznych do uzyskania decyzji administracyjnych na realizację inwestycji: w przypadku gdy część inwestycji może być realizowana na zgłoszenie robót budowlanych, a część w ramach decyzji ZRiD. Decyzja środowiskowa musi zostać wydana dla całości inwestycji - nie ma możliwości podziału inwestycji dla tej decyzji. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym, 2) warunkami uzyskanych w trakcie projektowania decyzji administracyjnych i środowiskowych; 3) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 11. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 13. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 150000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wycena Elementów Rozliczeniowych - załącznik nr 12 do SIWZ. 4) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 13 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach