Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2135K Pieskowa Skała – Wielmoża, odcinek nr I w km 1+026,80÷1+369,00 oraz odcinek nr II w km 2+589,05÷3+300,00.

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-086 Batowice, Karola Wojtyły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    Karola Wojtyły 106
    32-086 Batowice, woj. małopolskie
    tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2135K Pieskowa Skała – Wielmoża, odcinek nr I w km 1+026,80÷1+369,00 oraz odcinek nr II w km 2+589,05÷3+300,00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 2135K Pieskowa Skała – Wielmoża, odcinek nr I w km 1+026,80÷1+369,00 oraz odcinek nr II w km 2+589,05÷3+300,00”. 2. Zakres robót obejmuje : Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2135K Pieskowa Skała-Wielmoża, obejmująca swym zakresem m.in.: 2.1 odcinek nr I w km 1+026,80÷1+369,00 - budowa lewostronnego chodnika o szerokości zmiennej 1,50÷2,00, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej, grubości 8cm, obramowany od strony jezdni drogi powiatowej krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z oporem, od strony zewnętrznej obrzeżem betonowym 8x30. Na odcinku w km 1+276,97÷1+348,02 z uwagi na różnicę terenu chodnik ograniczono prefabrykatem betonowym typu „L” wraz z montażem balustrady zabezpieczającej typu U-11a, przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej, grubości 8cm, odtworzenie prawostronnego rowu, wykonanie bezpiecznika o szerokości 0,5m oraz pobocza o szerokości od 0,75 do 1,0m. 2.2 odcinek nr II w km 2+589,05÷3+300 - budowa lewostronnego chodnika w km 2+598,82÷2+633,82, budowa prawostronnego chodnika w km 2+628,82÷3+291,91, o szerokości zmiennej 1,5÷2,0m, obramowany od strony jezdni drogi powiatowej krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z oporem, od strony zewnętrznej obrzeżem betonowym 8x30, budowie systemu kanalizacji deszczowej w km 2+689,25÷3+327,61, z rur PVC klasy S o sztywności obwodowej SN8 o średnicach DN315mm oraz PP DN 600, DN315mm, DN200mm o sztywności obwodowej SN8, montażu wzdłuż przewodów DN315, DN600 rur drenarskich DN1100mm w otulinie z geowłókniny z wpięciami do studni rewizyjnych, wraz z wykonaniem ścieku przykrawężnikowego, ścieku z korytka muldowego i przejazdowego, montażu wpustów ulicznych. Uzbrojenie sieci stanowić będą studnie rewizyjne DN1000mm, DN1200mm a także wpusty uliczne klasyczne oraz krawężnikowo – jezdniowe. W ramach inwestycji należy wykonać dowiązanie sytuacyjne o pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni. Dodatkowo, w celu poprawy stanu technicznego nawierzchni jezdni, należy wykonać nakładkę asfaltową z betonu asfaltowego AC 11S. Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez odpowiednie ukształtowanie wysokościowe jezdni, chodnika i zjazdów indywidualnych. Roboty powinny być prowadzone w oparciu o zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji dokumentów otrzymanych od Inwestora, definiującej usługę do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy wytyczyć obiekt w terenie i sprawdzić zgodność projektu – w przypadku domniemania lub pojawienia się nieścisłości należy natychmiast powiadomić Projektanta. W przypadku tyczenia zjazdów indywidualnych należy wyznaczyć profil podłużny i przedstawić do akceptacji właścicielowi przyległej posesji. Rysunki, przedmiary robót, specyfikacje techniczne i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w specyfikacji (opisie), a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w specyfikacji winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. W przypadku rozbieżności w jakimkolwiek z elementów dokumentacji należy zgłosić to Projektantowi, który zobowiązany będzie do pisemnego rozstrzygnięcia problemu. Roboty w pasie drogowym należy prowadzić w oparciu o zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu. Projekt stanowi całość razem z tabelą elementów rozliczeniowych, specyfikacja techniczną, projektem organizacji ruchu i projektami branżowymi. W trakcie prowadzenia robót ziemnych należy nie dopuścić do naruszenia naturalnego stanu gruntów poniżej posadowienia obiektu (naruszenie naturalnej struktury gruntu zobowiązuje Wykonawcę do wymiany gruntu). Na odcinkach objętych zamówieniem, dokonano wycinki drzew kolidujących z planowanymi robotami. W ramach niniejszego postępowania przewidziano karczowanie pni. W celu oszacowania ilości robót ziemnych należy przyjąć do rozliczenia tabelę elementów rozliczeniowych oraz dokumentację budowlaną. Załączona dokumentacja przetargowa zawiera zatwierdzoną tymczasowa organizację ruchu na czas wykonania robot jak również docelowa organizację ruchu wchodząca w skład przedmiotu zamówienia. Do określenia okresu gwarancji na wykonane oznakowania poziome należy przyjąć okres 18 miesięcy. 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w dokumentacji projektowej, tabeli elementów rozliczeniowych oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (ST). Należy zwrócić uwagę na zmiany wprowadzone przez Zamawiającego względem dokumentacji technicznej, które ujęte zostały w Tabeli Elementów Rozliczeniowych (zał. Nr 1 do SIWZ - rezygnacja z geosiatki 50/50kN/m, zmiana konstrukcji chodnika poprzez rezygnację z warstwy podbudowy grubości 15cm, zmiana grubości kostki brukowej betonowej na chodniku z 6cm na 8cm, zmiana grubości w-wy ścieranej nawierzchni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 20 000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych , - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz..U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach (oryginały tych dokumentów należy złożyć w punkcie obsługi klienta pok. nr 20), w treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego,- GETIN NOBLE BANK S.A. O/ w Krakowie. Nr konta 38 1560 0013 2281 8759 8000 0010. 5. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Za prawidłowo wniesione uznaje się wadium zaksięgowane na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Kopię dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Oferta Wykonawcy , która nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11 pkt 1. 9. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty. 2.Wypełniona tabela elementów rozliczeniowych zał. nr 1 do SIWZ. 3. Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach